کد خبر : 1824421 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:25 | 52.7K بازدید | 2 دیدگاه

مرگ بازیکن آرژانتینی سابق بارسا در سانحه رانندگی

مکسی رولون، وینگر سابق بارسلونای بی، روز شنبه در یک سانحه تصادف از دنیا رفت.

مرگ بازیکن آرژانتینی سابق بارسا در سانحه رانندگی

به گزارش "ورزش سه"، رولون در آکادمی مشهور باشگاه بارسلونا رشد کرده و در تمامی رده‌های این باشگاه بازی کرد تا به تیم دوم رسید و سپس به باشگاه‌هایی در آمریکای جنوبی و خاورمیانه ملحق شد.
او همچنین سابقه بازی برای تیم زیر 20 سال آرژانتین در سال 2015 را داشت که موفق شد در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی به قهرمانی برسد و پس از آن نیز در کنار لئوناردو، برادرش، که در حال حاضر در لیگ شیلی توپ می‌زند؛ در جام جهانی زیر 20 سال به قهرمانی رسید. 
نیروهای پلیس روز شنبه گزارش دادند که رولون به همره آریل، برادر بزرگترش، در سفر بوده که وسیله نقلیه آنها در ساعات ابتدایی صبح در جاده به مشکل خورده و به درختی برخورد می‌کند. 

 

1713484


هر دو مسافر این وسیله نقلیه که مکسی و برادرش بودند به دلیل شدت جراحات وارده از دنیا رفته و حتی تا رسیدن به بیمارستان برای طی شدن روند درمان نیز دوام نیاوردند. 
باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش این خبر را تایید کرد و نوشت:« ما از شنیدن خبر درگذشت مکسی رولون (متولد سال 1995) که در فاصله سال‌های 2010 تا 2016 پیراهن تیم جوانان بارسلونا را به تن داشت بسیار ناراحت شدیم. صمیمانه‌ترین همدردی‌ها و حمایت کاملا خودمان را به خانواده او ابراز می‌کنیم. روح او در آرامش باشد.»
رولون در طول دوران حضورش در بارسلونای بی 24 بار برای این تیم بازی کرده و دو گل نیز به ثمر رساند. او در سال 2017 از این تیم جدا شده و به سانتوس ملحق شد و در طول این مدت در تیم‌هایی از کشور آرژانتین، اکوادور، شیلی و همچنین عراق به میدان رفت.

دیدگاه‌ها