کد خبر : 1824425 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:52 | 25.8K بازدید | 2 دیدگاه

پایان خوش محمد محبی در سانتاکلارا

اگر چه تیم سانتاکلارا در هفته پایانی لیگ برتر پرتغال در خانه تیم دوم جدول یعنی اسپورتینگ تن به شکست 4-0 داد اما این بازی با یک اتفاق خوب برای محمد محبی همراه بود.

پایان خوش محمد محبی در سانتاکلارا

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی که در هفته های اخیر بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب این تیم راه پیدا می کرد در مصاف با تیم اسپورتینگ از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش جای گرفت و در سیستم 1-3-2-4 در نوک خط حمله تیمش به میدان رفت. با توجه به ارایه بازی تهاجمی از سوی اسپورتینگ؛ فرصت مهمی برای گلزنی این بازیکن مهیا نشد و در ادامه تاگاوا هم که از دقیقه 67 به جای محمد محبی به میدان آمد نتوانست این فاصله را کم کند.

وینگر فصل گذشته تیم سپاهان که این فصل در برخی از بازی ها در نوک خط حمله تیم سانتاکلارا به میدان آمد با 3 گل به کار خود پایان داد که مهمترین گل او به تیم بنفیکا بود. در مسابقه ای که سانتاکلارا با نتیجه دو بر یک نتیجه را واگذار کرد. سانتاکلارا با وجود دو تغییر در کادر فنی فصل را با رتبه خوبی به پایان برد. کسب 40 امتیاز از 34 بازی و حضور در رده هفتم جدول اتفاق خوبی برای این تیم بود به این خاطر که در دور رفت بیشتر تیم نزدیک به قعر جدول بود. محمد محبی هم با توجه به تجربیاتی که در این فصل از بازی ها به دست آورد می تواند برای آینده ای بهتر در لیگ برتر پرتغال برنامه ریزی کند. دیر ملحق شدن به اردوی تیم در ابتدای فصل و از سویی مصدومیت از ناحیه کمر هفته های متعددی منجر به خروج از ترکیب تیم سانتاکلارا شد؛ با این حال او در فصل اول حضور در تیم سانتاکلارا 16 بازی برای این تیم انجام داد و 3 گل هم به ثمر رساند.

محمد محبی به واسطه قراردادی که با تیم سانتاکلارا دارد باید فصل آینده هم در این تیم بازی کند؛ هر چند بعد از شروع گلزنی در لیگ برتر پرتغال به خروج خود از ترکیب اصلی تیم معترض بود. در تعطیلات زمستانی در واکنش به پیشنهاداتی که از سوی تیم های ایرانی برای خرید قرضی این بازیکن به دست باشگاه سانتاکلارا رسید مدیر این باشگاه به آنها پاسخ منفی داد و گفت هدف ما فروش محمد محبی به تیم هایی چون پورتو، اسپورتینگ و یا بنفیکا است و باید منتظر ماند و دید که این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

1713493

دیدگاه‌ها