کد خبر : 1824426 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 11:59 | 12.8K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: قهرمانی در لیگ کنفرانس از سری A مهم‌تر است

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که قهرمانی در رقابت‌های اروپایی از لیگ ایتالیا مهم‌تر است.

مورینیو: قهرمانی در لیگ کنفرانس از سری A مهم‌تر است

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف ونتزیا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
این تیم در حالی به کسب یک امتیاز در این بازی رضایت داد که تیم حریف 10 نفره شده بود اما به نظر می‌رسد که تمام تمرکز جالوروسی روی فینال لیگ کنفرانس اروپاست که به زودی باید برابر فاینورد برگزار کند. 
این آخرین بازی خانگی رم در این فصل بود و آنها هفته آینده در آخرین رقابت از این فصل لیگ ایتالیا باید در زمین تورینو به مصاف این تیم بروند. 
مورینیو پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« ما سعی کردیم از هواداران تشکر کنیم. بار دیگر نشان دادیم که یک خانواده هستیم. ما همیشه یک راه برای تشکر از آنها داریم و آن هم این است که با تمام توان در زمین بازی کنیم. نباید فراموش کنیم که ما می‌توانیم یک جام را هم به آنها هدیه کنیم، هرچند آنها شایستگی بیشتری دارند.»

 

1711244


او با اشاره به اهمیت قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا اظهار داشت:« اگر ما موفق به قهرمانی بشویم، حتی اگر میلان یا اینتر هم قهرمان لیگ شوند اما چنین افتخاری شور و اشتیاق بیشتری را در هواداران ایجاد کرده و از این نظر اهمیت بیشتری دارد.»
این مربی پرتغالی درباره شرایط بازی برابر ونتزیا اضافه کرد:« ما با تمام توان تلاش کردیم، شایسته پیروزی بودیم. بازی برابر تیمی 10 نفره به شما اجازه می‌دهد که مالکیت توپ بیشتری داشته باشید. ونتزیا امشب بسیار خوب بازی کرد. آنها واقعا حرفه‌ای هستند و من امیدوارم که خیلی زود بار دیگر آنها را در لیگ برتر ایتالیا ببینم.»

دیدگاه‌ها