کد خبر : 1824441 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:47 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

مانه: پنالتی را خراب کردم اما مهم نیست

سادیو مانه، ستاره لیورپول‌ معتقد است که مهم‌ترین اتفاق، قهرمانی جام حذفی بوده که به‌دست آمده است.

مانه: پنالتی را خراب کردم اما مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی روبه‌روی چلسی قرار گرفت و موفق شد با پیروزی برابر این تیم جام قهرمانی را از آن خود کند. 
این دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشدند تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده این بازی و تیمی باشد که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد.
در حالی‌که سزار آسپیلیکوئتا ضربه پنالتی‌اش را به تیرک دروازه زده بود، سادیو مانه پشت پنجمین ضربه ایستاد تا با گل کردن آن جام قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد اما ادوارد مندی موفق شد این ضربه را مهار کند. 

 

1713343


به این‌ترتیب کار به ضربه ششم کشید و در نهایت این آلیسون بکر بود که توانست پنالتی هفتم را که میسون مونت به سمت دروازه او شلیک کرده بود؛ مهار کند و کاستاس سیمیکاس ضربه خود را به گل تبدیل کرد تا لیورپول قهرمانی جام حذفی را نیز به‌دست آورد. 
مانه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« فکر می‌کنم همه باید عملکرد آلیسون را تحسین کنیم. من پنالتی را خراب کردم اما هیچ اهمیتی ندارد. مهم‌ترین اتفاق این بود که جام را به‌دست آوریم و این را را کردیم. آلیسون شایسته تحسین است. من برای او خوشحال هستم و همه ما خشنود هستیم و به خودمان افتخار می‌کنیم.»
یورگن کلوپ نیز پس از پایان بازی شب گذشته مدعی شده بود که نیمی از تقصیر خراب شدن پنالتی مانه برعهده او بوده، چرا که پیش از قرار گرفتن پشت این ضربه درباره آشنایی ادوارد مندی با پنالتی زدن او، به‌واسطه هم‌تیمی‌بودن در تیم ملی سنگال هشدار داده و از این بازیکن خواسته بود که سبکش را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها