کد خبر : 1824442 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 13:50 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

شایسته اتفاقات بهتری بودیم؛

توکلی: تیم‌های لیگ از مس و گل گهر الگوبرداری کنند

مدافع مس رفسنجان می‌گوید این تیم در سه بازی آینده برای کسب رتبه چهارم جدول تلاش خواهد کرد.

توکلی: تیم‌های لیگ از مس و گل گهر الگوبرداری کنند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر مس رفسنجان میزبان گل گهر سیرجان بود که این بازی با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. شاهین توکلی مدافع مس درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی از نظر فنی خیلی با کیفیت و سطح بالا بود. مخصوصا فوتبالی که ما در طول بازی ارائه دادیم فوتبالی بود که تحسین همه بازیکنان گل گهر و سرمربی‌شان را به‌همراه داشت ولی متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد و موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. تیم گل گهر هم از این موضوع استفاده کرد و با تبدیل کردن توپ‌هایشان به گل بازی را بردند.

توکلی در خصوص اینکه شنیده می‌شد وزش باد تاثیر زیادی روی بازی گذاشته عنوان کرد: در شهر رفسنجان همیشه باد زیاد است و این مسئله طبیعی است اما برای هر دو تیم شرایط یکسان است. نیمه اول باد به نفع ما بود استفاده نکردیم، نیمه دوم به نفع حریف بود و استفاده کرد.

او در مورد داوری بازی و اعتراض محمد ربیعی به قضاوت داور مسابقه توضیح داد: واقعا آقای ربیعی به حق اعتراض داشتند و من هم داوری بازی دیروز را خوب ندیدم. من واقعا آقای حاج ملک را دوست دارم اما دیروز روز خوبشان نبود. در خیلی از صحنه‌ها می‌توانستند بهتر تصمیم بگیرند؛ به خصوص در چند صحنه که بازیکنان گل گهر تکل‌های بدی روی پای بازیکنان ما زدند و می‌توانستند اخراج شوند اما به هر حال داورها هم مثل ما روز خوب و بد دارند.

توکلی درباره عملکرد خوب دو تیم استان کرمان بیان کرد: این دو تیم هزینه‌های خوبی برای تیم‌هایشان کرده‌اند و یک ساختار حرفه‌ای را دنبال می‌کنند. واقعا تیم‌های لیگ برتر احتیاج دارند از این دو تیم الگوبرداری کنند. گل گهر و مس رفسنجان هر دو با هدف و خیلی خوب وارد مسابقات شدند. امیدوارم که تیم‌هایی مثل این دو تیم در لیگ ایران بیشتر شوند.

مدافع مس در واکنش به اینکه این تیم فرصت صعود تا رتبه چهارم جدول را دارد گفت: فاصله‌مان با تیم‌های پنجم و چهارم خیلی کم است اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بازی‌های سختی مقابل نفت آبادان، استقلال و پیکان داریم اما سعی می‌کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم. انشاالله بتوانیم حداقل رتبه چهارم را کسب کنیم.

وی درباره بازی هفته آینده مس برابر صنعت نفت بیان کرد: این بازی می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را برای ما داشته باشد. خیلی دوست دارم تماشاگران آنها هم برای آن بازی در استادیوم حضور پیدا کنند چون فوتبال واقعا با طرفدارانش زیبا است. تیم آقای منصوریان که مربی سابق خودم بوده‌اند و من هم ارادت زیادی به ایشان دارم، تیم بسیار خوبی است و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. تیم جوان، جنگنده و جسوری دارند و امیدوارم که بازی خیلی خوبی از آب دربیاید و ما بتوانیم سه امتیاز را به رفسنجان بیاوریم.

توکلی در پایان درباره فصلی که در مس رفسنجان پشت سر گذاشت توضیح داد: با وجود اینکه من یکی دو مصدومیت در طول فصل داشتم اما در مجموع فصل خوبی هم برای من و هم برای تیم بود. البته شرایط می‌توانست بهتر هم باشد؛ ما جام حذفی را خیلی راحت از دست دادیم و واقعا شایسته اتفاقات بهتری در جام حذفی بودیم. در لیگ هم در مقطعی خیلی بد نتیجه گرفتیم و بدشانسی‌های زیادی آوردیم ولی از لحاظ فوتبالی و فنی فصل خوبی برای مس و خود من بود.

دیدگاه‌ها