کد خبر : 1824444 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:15 | 28.4K بازدید | 3 دیدگاه

مجوز بازی صادر نشد

برای مدافع بارسلونا معجزه‌ای در کار نبود

رونالد ارائوخو با تصمیم پزشکان از فهرست بارسا برای بازی مقابل ختافه جا ماند و این بازی را از خانه تماشا خواهد کرد.

برای مدافع بارسلونا معجزه‌ای در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، در جریان برتری 3-1 خانگی بارسا برابر سلتا بود که رونالد آرائوخو بر اثر یک برخورد نقش بر زمین شد و از ناحیه سر مصدومیت شدیدی پیدا کرد. او را با آمبولانس به کلینیک منتقل کردند و ساعاتی بعد اعلام شد که شرایط او پایدار شده است. شایعاتی مبنی بر بیهوشی او در زمین هم منتشر شده بود که توسط تیم پزشکی بارسا تکذیب شد. مدافع اروگوئه‌ای حتی در دو روز گذشته نیز با تیم تمرین کرد و مهیای بازی امشب برابر ختافه بود ولی در نهایت تیم پزشکی مجوز بازی او را صادر نکرد.

1713524

 

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا دیروز در نشست خبری خود از اصرار آرائوخو برای حضور برابر ختافه خبر داد ولی همه چیز را به نظر پزشکان منوط دانست. در نهایت برای آرائوخو معجزه‌ای در کار نبود و تیم پزشکی در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای احتیاط و دوری از هر گونه ریسک، مجوز بازی آرائوخو را صادر نکرده است.

1713525

 

به این‌ترتیب امشب اریک گارسیا و کلمنت لنگله، زوج دفاع میانی بارسا خواهند بود. لازم به ذکر است که جرارد پیکه دیگر مدافع بارسا فصل را از دست داده و اینکه آبی اناری‌ها با کسب یک امتیاز از بازی امشب، رتبه دومی خود در لالیگا را قطعی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها