کد خبر : 1824449 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:32 | 68.3K بازدید | 14 دیدگاه

بارسا به 2 باشگاه مشکوک است

آدیوس بایرن؛ سکوت معنادار بارسا در مورد لواندوفسکی

همه چیز حکایت از توافق شفاهی سه‌ساله بارسلونا و رابرت لواندوفسکی دارد اما شاید در نهایت این بازیکن را با پیراهن یک غول دیگر ببینیم.

آدیوس بایرن؛ سکوت معنادار بارسا در مورد لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال 2023 به اتمام می‌رسد و مذاکرات در ماه‌های اخیر برای تمدید قرارداد این بازیکن اثربخش نبوده است. بارسلونا اخیرا رسما برای توافق با این ستاره 34 ساله و لهستانی وارد عمل شده و به نظر می‌رسد خود رابرت لواندوفسکی نیز علاقه زیادی به انتقال به این باشگاه و بازی کردن در لالیگا در فصول آینده دارد.

1713532

 

در واقع پیشنهاد قرارداد طولانی‌مدت بارسلونا باعث ابراز علاقه رابرت لواندوفسکی به انتقال به بارسلونا شده و او تصور می‌کند تا چند سال دیگر می‌تواند به درخشش در همین سطح ادامه دهد. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ ضمن تایید این اخبار، تلویحا مدعی شد این باشگاه اجازه جدایی رابرت لواندوفسکی تا پایان فصل بعد را نخواهد داد.

حسن صالح حمیدزیچ پیش از بازی بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ به اسکای اسپورت آلمان گفت: «من با لواندوفسکی صحبت کردم و او در این گفت‌و‌گو به من گفت که نمی‌خواهد پیشنهاد ما برای تمدید قرارداد را بپذیرد و دوست دارد باشگاه بایرن مونیخ را ترک کند. او گفت که علاقه دارد تصمیم دیگری بگیرد، اما نگرش و رویکرد ما در مورد آینده این بازیکن تغییر نکرده است. لواندوفسکی تا 30 ژوئن سال 2023 با باشگاه بایرن مونیخ قرارداد دارد و این یک واقعیت است. من کاری با این مسائل ندارم و موضع ما همیشه روشن بوده است.»

1713259

 

در پایان بازی با ولفسبورگ که 2-2 مساوی شد و لواندوفسکی موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند نیز، ستاره لهستانی مصاحبه کرد و گفت که به احتمال زیاد این آخرین بازی او برای بایرن بود و قراردادش را تمدید نخواهد کرد. لوا تایید کرد که به باشگاه بر سر رسیدن به بهترین راه حل مذاکره خواهند کرد.

اما در باشگاه بارسلونا واکنش‌ها به این اتفاق بزرگ چه بود؟

1713570

 

موندودپورتیوو در این رابطه گزارشی منتشر کرد و نوشت که مدیران بارسا فعلا سیاست سکوت را پیشه کرده اند و قصد دارند به آرامی این پروسه را پیش ببرند. موندو نوشته است که شرایط اقتصادی بارسلونا فعلا در حدی نیست که بتوانند پیشنهادی رسمی برای لواندوفسکی به بایرن ارائه دهند و به‌خوبی می‌دانند که از حالا بخش دشوار داستان یعنی مذاکره مستقیم با بایرن را پیش رو خواهند داشت. رسیدن به توافق با باشگاه آلمانی هرگز ساده نیست به خصوص که لواندوفسکی هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد. بایرن بی شک نمی‌خواهد بهترین بازیکنش را ارزان از دست بدهد و از سوی دیگر بارسلونا به‌شدت با مشکلات مالی دست به گریبان است و برای خرید بازیکن نیاز به فروش چند مهره خوب و ارزشمند خود دارد.

1713533

 

موندو همچنین نوشته است که در بارسلونا به دو باشگاه منچستریونایتد و پی‌اس‌جی نیز مشکوکند و اعتقاد دارند آنها در حال آماده کردن پیشنهادی بالا به بایرن برای لواندوفسکی هستند اما تمایل خود بازیکن برای بازی در بارسا این امید را هنوز زنده نگاه داشته است که او به مدیران بایرن فشار بیاورد تا تنها پیشنهاد بارسا را مورد بررسی قرار بدهد. توافق شفاهی بر سر قراردادی سه‌ساله صورت گرفته اما برای رسیدن به توافق نهایی و قطعی هنوز راه درازی در پیش است.

دیدگاه‌ها