کد خبر : 1824455 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 14:55 | 12.6K بازدید | 12 دیدگاه

مصدومیت جدی نبود

صلاح تایید کرد؛ به فینال لیگ قهرمانان می‌رسم

ستاره مصری لیورپول به خبرنگار آاس گفت که در بازی فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال حضور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیروز در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت و در نهایت موفق شد با پیروزی در ضیافت پنالتی‌ها، جام را بالای سر ببرد. در نیمه اول این بازی یک شوک بزرگ به شاگردان یورگن کلوپ وارد شد و آن هم زمانی بود که محمد صلاح دچار مصدومیت شد و جای خود را به دیوگو ژوتا داد.

در دقیقه 33 محمد صلاح روی زمین افتاد و مصدوم شد. با وجود اقدامات پزشکان لیورپول این بازیکن نتوانست به کار ادامه دهد و جای خود را به دیوگو ژوتا داد.

1713251

 

حالا باید منتظر ماند و دید که مصدومیت محمد صلاح تا چه میزان جدی است و آیا این بازیکن قادر به همراهی لیورپول در دیدار دو هفته بعد برابر رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود یا این جدال حساس را از دست می‌دهد؛ دیداری که صلاح از آن به‌عنوان یک نبرد انتقامی یاد کرده و در روزهای اخیر با انجام مصاحبه‌ای تاکید کرد که انگیزه‌های زیادی برای درخشش و پیروزی در آن دارد.
 

یورگن کلوپ، مربی لیورپول در پایان بازی و در مورد مصدومیت صلاح گفت که نسبت به مصدومیت ویرژیل فن دایک، دیگر مصدوم قرمزها در بازی فینال، شرایط ستاره مصری بدتر است ولی این احتمال که به بازی با رئال برسد؛ وجود دارد.

1713535

 

ستاره مصری پس از جشن قهرمانی لیورپول و در حال ترک ورزشگاه با سوال خبرنگار آاس در مورد رسیدن به فینال لیگ قهرمانان روبه‌رو شد و قاطعانه پاسخ داد:« البته که می‌رسم.» به این‌ترتیب بعید به نظر می‌رسد مصدومیت او جدی باشد و تعویض بیشتر جنبه احتیاطی داشت.

دیدگاه‌ها