کد خبر : 1824462 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:11 | 15.7K بازدید | 8 دیدگاه

شب فوق العاده‌ پرسپولیسی‌های سپاهان

سپاهان در دیداری حساس موفق شد پرسپولیس را در سیرجان شکست دهد تا شانس خود برای نائب قهرمانی این فصل را نیز افزایش دهد.

شب فوق العاده‌ پرسپولیسی‌های سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا بهترین استفاده را از اشتباهات پرسپولیس بردند و در نهایت موفق به شکست حریف شدند. فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و سروش رفیعی در سه پست حساس سپاهان یک شب فوق العاده‌ را برابر هم‌تیمی‌های سابق خود پشت سر گذاشتند و از حیث آماری نیز عملکرد قابل دفاعی را ثبت کردند.

فرشاد احمدزاده در این دیدار در سمت چپ دفاعی سپاهان به میدان رفت و بارها با قدرت تهاجمی خود شرایط را علیه سرخپوشان کرد و حملات زیادی را برابر حریف شکل داد. او در فاز دفاعی نیز توانست عملکرد موفقی را برابر امید عالیشاه، ترابی و پهلوان به جا بگذارد و در این پست نیز توانست اعتماد کادرفنی تیمش را جلب کند.

سروش رفیعی نیز دیگر ستاره سپاهان در جدال با پرسپولیس لقب گرفت. هافبک تکنیکی و پاسور سپاهان که در ابتدای فصل نیز بحث زیادی درباره احتمال بازگشتش به جمع سرخپوشان شکل گرفته بود و در نهایت کادرفنی این تیم نظری روی او نداشت. رفیعی که در این فصل 6 پاس گل به نام خود کرده است، بارها تیمش را در موقعیت حمله قرار داد و روی گل دوم نیز بیشترین تاثیر را به نام خود کرد تا حتی بحث اینکه احتمالا گل به نامش ثبت شود نیز افزایش یابد.

1713558

1713559

در نهایت شهریار مغانلو، مهاجم بلندقامت سپاهان که در این بازی نیز خط دفاعی پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرد. او البته در این بازی بدشانس هم بود که ضربه‌اش به سمت دروازه حامد لک با مانع بزرگی مواجه شد و با برخورد به تیرک راهی اوت شد.

هر سه پرسپولیسی حاضر در ترکیب سپاهان در بازی شب گذشته، با انگیزه‌های شخصی و تیمی بزرگی که داشتند، در نهایت یک شب فوق العاده را به نام خود کردند و احترام کادرفنی این تیم و هواداران طلایی‌پوش را به همراه داشتند.

دیدگاه‌ها