کد خبر : 1824463 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:13 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو تلاش بی‌سرانجام و اضافه شدن سراجی؛

بالاخره جلسه هیئت رئیسه فدراسیون رسمی شد؟

مهرداد سراجی عضو هیئت رئیسه فدراسیون سرانجام به دعوت سایر اعضای هیئت رئیسه پاسخ مثبت داد و ساعتی پیش برای شرکت در جلسه اعضای هیئت رئیسه در فدراسیون فوتبال حاضر شد.

بالاخره جلسه هیئت رئیسه فدراسیون رسمی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، دو جلسه قبلی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در شرایطی تشکیل شد که عدم حضور مهرداد سراجی، عزل موقت عزیزی خادم و نواب اول و دومش سبب شد تا تعداد اعضای حاضر در جلسه به هشت نرسد و حالت رسمی به خود نگیرد.
عدم حضور مهرداد سراجی و اختلاف‌نظرهایی که میان این عضو و احمدرضا براتی با شش عضو دیگر وجود دارد، وضعیت فدراسیون را در روزهایی که این سازمان باید برای برگزاری مجمع عمومی در تاریخ دهم اسفندماه برگزار شود، به ابهام فرو برده است؛ با این حال به نظر می‌‎رسد سرانجام امروز جلسه اعضای هیئت رئیسه با اضافه شدن سراجی و رسیدن به حد نصاب هشت عضو حالت رسمی بگیرد تا بالاخره شاهد مصوبه‌هایی باشیم و جلسات آنها با خروجی رسمی همراه باشد.
جلسه اعضای هیئت رئیسه از ساعت 14 روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در ساختمان فدراسیون فوتبال آغاز شده و باید دید پس از پایان جلسه آیا همگی اعضا حضور داشته‌اند یا خیر؟ خبرنگارانی که مقابل ساختمان فدراسیون حضور دارند اضافه شدن بهرام رضائیان به جلسه را ندیده‌اند و در مورد چگونگی اضافه شدن شهره موسوی که در بازداشت به سر می‌برد نیز اطلاعی ندارند. موسوی در جلسه قبلی به صورت آنلاین در جلسه حضور پیدا کرده بود.
با این وصف باید تا ساعت 17 بعدازظهر منتظر ماند و دید آیا بحث و گفتگوی اعضای هیئت رئیسه که با محوریت چگونگی تشکیل جلسه مجمع و شرایط تیم ملی و آماده سازی برای جام جهانی خواهد بود به مصوبه رسمی ختم می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها