کد خبر : 1824471 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 15:46 | 25.4K بازدید | 3 دیدگاه

منصوریان برای رحمتی دوباره داشعلی شد!

علیرضا منصوریان پس از ۵ سال ترجیح داد کدورتش با رحمتی را به دست فراموشی بسپارد.

منصوریان برای رحمتی دوباره داشعلی شد!

به گزارش "ورزش سه" بعد از خنده‌های معروف ملکی عضو هیات مدیره وقت استقلال در برنامه نود و ایجاد اختلاف بین سیدمهدی رحمتی و علیرضا منصوریان، رابطه‌ی این دونفر علی‌رغم یک فصل همکاری دیگر هرگز مانند گذشته نشد.
در این مدت مهدی رحمتی به بازی‌اش در استقلال و شهرخودرو ادامه داد و علیرضا منصوریان با هدایت ذوب‌آهن به لیگ برگشت اما در تقابل‌های رودررو بین این دو نفر هیچ‌گونه برخوردی وجود نداشت تا این که رحمتی به عنوان سرمربی کارش را در شهر خودرو آغاز کرد.
در همین بین علیرضا منصوریان در غم از دست دادن پدرش سوگوار شد که مهدی رحمتی با یک پیام خصوصی و ارسال تاج گل به سرمربی و هم‌تیمی سابقش تسلیت گفت.
با این حال در بازی فصل گذشته بین شهر خودرو و آلومینیوم برخورد بسیار سردی از سوی منصوریان با رحمتی صورت گرفت. همین موضوع باعث شد رحمتی پیش‌زمینه خوبی از دیدار دیشب با منصوریان نداشته باشد و تنها به رسم ادب با یک خوش‌آمد‌گویی سرد به استقبال علیمنصور برود.
اما با وجود همه ناراحتی‌های منصوریان از روند بازی و دلخوری‌ و عصبانیتش از شکست نفت آبادان، در حرکتی ارزشمند به سمت رحمتی رفت و او را به گرمی در آغوش کشید و پیروزی تیمش را تبریک گفت.
او پس از بازی هم با ارسال پالس‌هایی چون تمجید از تیم آلومینیوم و نمایشش در فینال حذفی نشان داد دیگر مشکلی با رحمتی ندارد و کدورت‌های سابق را فراموش کرده است.

دیدگاه‌ها