کد خبر : 1824476 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 16:30 | 20.1K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش:

تاریخ‌سازی هندرسون؛ کاپیتان لیورپول جاودانه شد

هافبک و کاپیتان لیورپول با قهرمانی در جام حذفی یک رکورد را در تاریخ این باشگاه به نام خود ثبت کرد.

تاریخ‌سازی هندرسون؛ کاپیتان لیورپول جاودانه شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دو تیم لیورپول و چلسی در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم به میدان رفتند. بازی در پایان ۹۰ دقیقه قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه هم تلاش دو تیم نتیجه نداد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و لیورپول در این ضربات خوش شانس بود و عنوان قهرمانی را به دست آورد. 

1713575

 

جوردن هندرسون با قهرمانی در جام حذفی همراه این تیم وارد صفحات طلایی این باشگاه شد. این بازیکن ملی پوش با قهرمانی در جام حذفی  به اولین کاپیتان قرمزها تبدیل شد که شش جام مختلف را به دست آورده است. هم‌چنین این رقابتی بود که یورگن کلوپ از زمان ورودش به مرسی ساید نتوانسته بود در آن قهرمان شود که بالاخره این طلسم را شکست.

قرمزها برای اولین‌بار از سال ۲۰۰۶ این جام را بالای سر بردند تا کلوپ برای نخست بار این قهرمانی را به دست بیاورد.

1713576

 

لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا، جام حذفی، جام اتحادیه و جام باشگاه‌های جهان، قهرمانی‌هایی بودند که هندرسون با لیورپول به دست آورده است. او می‌تواند به زودی یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان را نیز به افتخارات خود اضافه کند. لیورپول باید در دیدار نهایی برابر رئال مادرید قرار گیرد و در لیگ برتر نیز این تیم ۳ امتیاز از سیتی کم‌تر دارد و البته شانس زیادی برای قهرمانی ندارد چرا که سیتی در هفته‌های اخیر توقف ناپذیر ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها