کد خبر : 1824484 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:21 | 45.3K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره لهستانی ماندنی نیست؛

پالس مثبت جدید لواندوفسکی به بارسلونا (عکس)

به‌نظر می‌رسد رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ آماده انتقال به بارسلونا در فصل تابستان است.

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر اخبار زیادی در مورد عدم توافق باشگاه بایرن مونیخ با رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن و 34 ساله این باشگاه در مورد تمدید قرارداد منتشر شده بود و حالا به‌نظر می‌رسد این مهاجم لهستانی در مسیر جدایی قرار گرفته است. رابرت لواندوفسکی دیشب و بعد از آخرین بازی فصل بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ رسما اعلام کرد قراردادش را تمدید نمی‌کند و این مسابقه احتمالا آخرین حضور او در میدان با لباس باشگاه آلمانی خواهد بود.

اگرچه مدیران بایرن مونیخ در 24 ساعت اخیر قویا تاکید بر ماندن رابرت لواندوفسکی در این باشگاه در آخرین فصل قراردادش دارند، اما به نظر می‌رسد این بازیکن شخصا با بارسلونا به توافق دست یافته و فصل بعد در لالیگا توپ خواهد زد. اما امروز جشن قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا در مقابل هواداران این تیم برگزار شد و ستاره لهستانی ترجیح داد با پوشیدن لباسی خاص و معنادار، یک بار دیگر بر مواضع خود در خصوص جدایی از بایرن تاکید کند.

در شرایطی که بازیکنان بایرن مونیخ الزامی بر پوشیدن البسه هماهنگ نداشتند، رابرت لواندوفسکی لباس فصل 2014 این تیم به رنگ قرمز و آبی که شباهت فراوانی به لباس بارسلونا دارد؛ انتخاب کرد و این حرکت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد رابرت لواندوفسکی با این کار قصد داشته یک‌بار دیگر به مدیران بایرن مونیخ تاکید کند که قصدی مبنی بر ماندن در این باشگاه ندارد و برنامه‌اش مبنی بر جدایی کاملا جدی است.

1713586

دیدگاه‌ها