کد خبر : 1824487 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:45 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

سزار آسپلیکوئتا:

فقط مونت نه، ناکامی چلسی تقصیر من هم بود

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی مدعی شد شکست در فینال جام حذفی مقابل لیورپول ناامید کننده است.

فقط مونت نه، ناکامی چلسی تقصیر من هم بود

به گزارش "ورزش سه"، سزار آسپلیکوئتا و میسون مونت دو بازیکنی چلسی بودند که در ضربات پنالتی ناکام عمل کرده و باعث شدند لیورپول موفق به فتح جام حذفی شود. سزار آسپلیکوئتا که دومین پنالتی چلسی را به دیرک دروازه کوبید، اعتراف کرد شرایط روحی بسیار بدی داشته و تلاش این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در نهایت بی اثر شده است.

سزار آسپلیکوئتا گفت: "احساس بدی داریم. البته ما در این فصل موفق به فتح جام باشگاه‌های جهان و سوپرجام شدیم و باید قدر این موفقیت‌ها را هم بدانیم. چلسی برای اولین بار در تاریخ قهرمان جام باشگاه‌های جهان شده و سوپر جام را نیز بعد از سال‌ها فتح کرد. اما قطعا وقتی به چنین مرحله‌ای رسیده و در دو فینال مغلوب می‌شوید، شرایط ناامید است. 

1713587

اکنون دو بازی در پیش داشته و با کسب این 6 امتیاز رده سوم لیگ برتر را از آن خود خواهیم کرد، اما امروز همه چیز را منفی می‌بینم. این اتفاقات نیز بخشی از فوتبال است. گرچه شرایط گاهی اوقات دردناک به نظر می‌رسد، اما خود ما اولین افرادی هستیم که آسیب می‌بینیم. ما می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را ارائه داده، پنالتی را تبدیل به گل کرده و هواداران چلسی را خوشحال کنیم.

خراب شده ضربه پنالتی میسون مونت؟ من هم پنالتی خودم را هم از دست دادم و فقط تقصیر میسون نیست. وقتی لیست زنندگان پنالتی اعلام می‌شود، همه ما اعتماد به‌نفس داشته و علاقه داریم پشت توپ قرار بگیریم. ما دوست داشتیم نتیجه متفاوتی رقم بخورد و از این باخت ناامیدیم. وقتی به ضربات پنالتی رسیدیم سعی کردیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و برای این مرحله نیز آماده بودیم، اما متاسفانه این بار نتوانستیم به برتری دست یابیم."

دیدگاه‌ها