کد خبر : 1824495 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 18:52 | 49.4K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره ایتالیایی با گریه خداحافظی کرد (عکس)

لورنزو اینسینیه، ستاره ریزنقش ناپولی امروز با هواداران این باشگاه در استادیوم دیگو مارادونا خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، لورنزو اینسینیه که از فصل بعد و به‌عنوان بازیکن آزاد به باشگاه اف‌سی تورنتو ملحق خواهد شد، امروز برای آخرین بار در دیدار ناپولی مقابل جنوا برابر هواداران این تیم به میدان رفت. لورنزو اینسینیه پیش از شروع بازی و در حالی‌که احساساتی شده بود، با هواداران ناپولی وداع کرده و مدعی شد برای همیشه خاطرات حضور در این باشگاه در ذهنش باقی خواهد ماند.

لورنزو اینسینیه گفت: "تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که از شما تشکر می‌کنم، ممنون از شهری که همه چیز به من داد. من اینجا با ناپولی بزرگ شدم، ما کنار هم جشن گرفته، رنج کشیدیم و گاهی دعوا کردیم، اما همیشه کنار هم و مثل یک خانواده بزرگ بودیم. من احساس کردم که مردم این سرزمین دوستم دارند. بازی برای ناپولی نه تنها یک تجربه شگفت انگیز، بلکه مسئولیت بزرگی بود که با عشق و افتخار پذیرفتم. 

هر خداحافظی طعم تلخی به‌جا می‌گذارد، اما این یکی تلخ‌تر از بقیه است. ترک ناپولی یعنی ترک خانه و همیشه دلم برای این لباس و باشگاه تنگ خواهد شد. در طول این سال‌ها ما لحظاتی فراموش نشدنی را کنار هم رقم زدیم و من همیشه با تمام توان برای ناپولی بازی کردم.

در نهایت، از همه هواداران ناپولی در سراسر جهان، از همه هم تیمی‌هایی که دوستانی شدند که می‌توانستم روی آنها حساب کنم نیز تشکر می‌کنم. از تمام ارکان باشگاه که از روز اول حواس‌شان به من بود نیز ممنون هستم. تقدیم به افرادی که همیشه به من ایمان داشتند و به باشگاهی که همه اینها را برایم ممکن کرد. از صمیم قلب از شما متشکرم، زنده باد ناپولی برای همیشه."

1713607
1713608
1713609

دیدگاه‌ها