کد خبر : 1824501 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 19:25 | 24.7K بازدید | 23 دیدگاه

لفزش بدموقع تیم پپ؛

وستهام 2 - 2 سیتی؛ جنگ به هفته آخر کشیده شد

منچسترسیتی در دیدار جذاب و تماشایی در خانه وستهام به تساوی 2-2 دست یافت.

وستهام 2 - 2 سیتی؛ جنگ به هفته آخر کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در نیمه اول این مسابقه با دو گل مغلوب شده بود، در نیمه دوم موفق به بازگشت شد و در نهایت به تساوی 2-2 رسید تا نبرد بر سر فتح لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود.

در دقایق ابتدایی مسابقه اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و اولین فرصت روی ریباند یک کرنر و برای منچسترسیتی ایجاد شد، اما ضربه فرناندینیو از بالای دروازه وستهام به بیرون رفت.

1713599

اما در دقیقه 24 این وستهام که به گل اول دست یافت. روی پاس چیپ و تماشایی پابلو فرنانس، جرد بوون در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و بعد از گذشتن از سد ادرسون، با ضربه‌ای دقیق موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

سیتی در صدد جبران برآمده و می‌توانست روی ارسال کوین دی بروین به گل تساوی دست یابد، اما ضربه رودری از زاویه‌ای دشوار دقیق نبود و از کنار دروازه وستهام به بیرون رفت. در دقیقه 36 الکساندر زینچنکو موقعیت خوبی برای گلزنی گابریل ژسوس فراهم کرد، اما ضربه این ستاره برزیلی به زاویه مخالف راهی به دروازه وستهام پیدا نکرد.

در اواخر نیمه اول این بار کوین دی بروین بخت خود را برای باز کردن دروازه وستهام امتحان کرد، اما ضربه او در اختیار فابیانسکی قرار گرفت و این موقعیت نیز از دست رفت.

1713600

اما در دقیقه 45 این وستهام بود که به گل دوم دست یافت. این بار روی پاس آنتونیو بود که جرد بوون در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و با ضربه‌ای زمینی به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساند تا وستهام با برتری درخشان 0-2 برابر سیتی راهی رختکن شود.

اما سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و خیلی زود به گل اول دست یافت. ارسال زینچنکو با ضربه سر رو به عقب رودری همراه شد و جک گریلیش با ضربه‌ای چکشی و تماشایی موفق شد گل اول را به ثمر رسانده و اختلاف را به حداقل برساند.

1713643

در دقیقه 53 این بار گابریل ژسوس در گوشه محوطه حرکت کرده و شانس خود را از زاویه‌ای تنگ برای زدن گل تساوی امتحان کرد، اما ضربه این ستاره برزیلی در اختیار فابیانسکی قرار گرفت.

دقایقی بعد و روی پاس به عقب اشتباه فرناندینیو بود که آنتونیو فرصت داشت گل سوم وستهام را نیز به ثمر برساند، اما ضربه چیپ این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت. در دقیقه 68 این بار الکساندر زینچنکو از فاصله‌ای قابل توجه به سمت دروازه وستهام شلیک کرد، اما فابیانسکی کار دشواری برای مهار این شوت محکم نداشت.

اما دقایقی بعد سیتی به گل تساوی دست یافت. روی ارسال ریاض محرز از روی یک موقعیت ایستگاهی از سمت چپ، ولادیمیر کوفال به اشتباه و با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد و باعث شد بازی به تساوی کشیده شود.

1713644

در دقیقه 75 و روی پاس گابریل ژسوس بود که این بار رودری می‌توانست با ضربه محکم از راه دور دروازه وستهام را باز کند، اما باز هم دروازه‌بان تیم میزبان به‌خوبی این ضربه را مهار کرد.

اما در دقیقه 85 تیلور خطای داوسون روی ژسوس را بعد از بازبینی صحنه خطا تشخیص داد و سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. ریاض محرز پشت توپ قرار رفت، اما ضربه محکم او توسط فابیانسکی مهار شد و این فرصت طلایی از دست رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و این بازی با تساوی 2-2 تمام شد.

دیدگاه‌ها