کد خبر : 1824503 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 19:38 | 28.1K بازدید | 5 دیدگاه

تکرار تلخ تاریخ برای ستاره الجزایری سیتی(عکس)

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، یک پنالتی ‌حساس دیگر را برای این تیم از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی صدرنشین امروز در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان وستهام بود که نهایتاً این بازی بسیار هیجان انگیز و تماشایی با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا رقابت قهرمانی تا هفته آخر بسیار داغ دنبال شود.

در نیمه اول بازی این وستهام بود که شروعی توفانی داشت و موفق شد دو بار دروازه منچسترسیتی را باز کند تا شاگردان پپ گواردیولا در آستانه یک شکست بد موقع قرار بگیرند. با این حال در نیمه دوم شرایط به‌طور کلی تغییر کرد و سیتی نمایش کاملاً متفاوتی را از خود ارائه داد.

منچستر سیتی در نیمه دوم یک بار توسط جک گریلیش و یک مرتبه روی گل به خودی ولادیمیر کوپال به گل دست یافت تا کار به تساوی کشیده شود. حملات تیم پپ گواردیولا بعد از به ثمر رساندن گل دوم نیز ادامه داشت و این تیم در دقیقه 86 به یک ضربه پنالتی دست یافت. در ابتدا داور بازی تکل کریگ داوسون روی گابریل ژسوس را خطایی تشخیص نداد اما بعد از بازبینی صحنه نظر او تغییر کرد و پنالتی برای سیتی اعلام شد.

مطابق انتظار ستاره الجزایری منچسترسیتی یعنی ریاض محرز پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده فابیانسکی همراه شد تا بازگشت منچسترسیتی تکمیل نشده باشد و این تیم در اوج استرس پا هفته پایانی لیگ برتر بگذارد‌‌. با این حال سیتی با هر نتیجه‌ای که در بازی آخر خود برابر استون ویلا به پیروزی دست پیدا کند، قهرمان لیگ برتر لقب خواهد گرفت.

1713650
1713651
1713652

نکته جالب دیگر اینکه این اولین بار نیست که ریاض محرز در کورس قهرمانی یک پنالتی بسیار مهم را از دست داده است. در اکتبر 2018 بود که دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید اما محرز در آن مسابقه می‌توانست پیروزی سیتیزن‌ها را رقم بزند. این ستاره الجزایری درست در دقیقه 86 آن دیدار نیز به شکلی عجیب آسمان را هدف قرار داد و باعث شد که در آن بازی نیز سیتی از کسب سه امتیاز محروم شود. البته محرز خوش شانس بود که تیم پپ گواردیولا در پایان فصل با 98 امتیاز و تنها یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت.

1713647
1713648

دیدگاه‌ها