کد خبر : 1824516 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 20:29 | 56.6K بازدید | 16 دیدگاه

قهرمانی با این رقیب آسان نیست؛

گواردیولا: ساوتهمپتون، با چهار گل لیورپول را شکست بده!

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد آنها با تمام توان برای فتح عنوان قهرمانی لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

گواردیولا: ساوتهمپتون، با چهار گل لیورپول را شکست بده!

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که در پایان نیمه اول دو گل از وستهام عقب افتاده بود، در نیمه دوم موفق به بازگشت شده و در نهایت با یک امتیاز ارزشمند لندن را به مقصد خانه ترک کرد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار به لحن شوخی از بازیکنان ساوتهمپتون خواست در مسابقه سه شنبه شب با چهار گل لیورپول را شکست دهند.

پپ گواردیولا گفت: "بازی بسیار دشواری بود و موقعیت گلزنی مقابل وستهام به دشواری حاصل می شد. خیلی خوشحالیم که در چنین استادیومی موفق به بازگشت شده و به تساوی دست یافتیم. کنترل آنتونیو خیلی سخت است. ما یک گل زودهنگام در نیمه دوم زدیم و با ارائه نمایشی خوب توانستیم به یک امتیاز دست یابیم.

1712452

می توانم در مورد یک مسئله به شما اطمینان دهم. هفته بعد، استادیوم ما مملو از حضور هواداران و پر از سر و صدا خواهد بود و ما تمام زندگی خود را برای قهرمانی می دهیم و هواداران برای 95 دقیقه با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش خواهند کرد. اینکه بتوانیم در هفته پایانی و با کسب پیروزی در خانه خودمان به عنوان قهرمانی دست یابیم یک امتیاز ویژه و فوق العاده برای سیتی است. 

من هواداران سیتی و همه طرفداران ابی پوش را در آن روز تشویق می کنم که به خیابان ها آمده و در استادیوم اتحاد حضور پیدا کنید، زیرا ما با تمام وجود خود برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد و من در این رابطه هیچ تردیدی ندارم. "در مقابل چنین لیورپولی، شما نمی توانید چهار هفته مانده به پایان فصل عنوان قهرمانی را از آن خود کنید و باید تا آخر مبارزه کرد. امتیاز بزرگ این است که بازی پایانی در خانه سیتی برگزار می شود و سرنوشت سیتی در دستان خودمان است.

بازیکنان سیتی آرزوی پیروزی در بازی مقابل استون ویلا و فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر را در سر دارند. بحثی در مورد تفاضل گل یا در مورد هیچ چیز دیگری وجود ندارد. ما فقط باید پیروز شویم و اگر این اتفاق رخ ندهد، لیورپول عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

پیغام پپ گواردیولا به بازیکنان ساوتهمپتون؟ لطفا با نتیجه 0-4 از سد لیورپول عبور کنید."

دیدگاه‌ها