کد خبر : 1824525 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:08 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

آلگری: پوگبا را خیلی در خاطر ندارم!

مکس آلگری تمایلی به صحبت در مورد احتمال انتقال پل پوگبا به یوونتوس در فصل تابستان نشان نداد.

آلگری: پوگبا را خیلی در خاطر ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل جاری را در وضعیت بدتری نسبت به سال گذشته تحت هدایت آندره‎‌آ پیرلو، بدون جام و با امتیازات کمتر به پایان خواهند رساند که این اصلا برای هواداران بیانکونری قابل قبول نیست. در آستانه دیدار تقابل لاتزیو، مکس آلگری در نشست خبری حضور یافته و مدعی شد در این شرایط آنها باید سکوت کرده و فقط روی پیشرفت خود تمرکز کنند.

مکس آلگری گفت: "صحبت در مورد بازار نقل و انتقالات در شرایط فعلی بی معنی است. فصل به پایان می‌رسد و ما با باشگاه برنامه ریزی برای فصل بعد را بررسی خواهیم کرد. تیم از نظر شخصیتی خیلی رشد کرده، اما وقتی جریان فوتبال ‌به نفع شما رقم بخورد همه چیز عالی می‌شود و وقتی اتفاقات علیه شما باشد همه چیز بد خواهد شد. 

1712770

بازی مقابل اینتر در لیگ در خانه مانند یک ترمز در مقابل شتاب این فصل یوونتوس بود و چهارشنبه نیز نتوانستیم جام را به خانه بیاوریم. وقتی نمی‌توانید برنده شوید، باید روی کاری که باید انجام دهید تمرکز کرده و سکوت کنید.

عملکرد و نمره یوونتوس در فصل جاری؟ طبیعی است که انتظارات زیادی وجود دارد، اما چنین فصولی نیز همیشه وجود دارد. با این حال ما جواز صعود به لیگ قهرمانان را کسب کردیم که به نظر یک هدف پیش پا افتاده است، اما به‌نظر من این‌طور نیست. یوونتوس برای یازده سال متوالی است که در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کند و این یک نتیجه مهم است. اینها سؤالات بی اهمیتی هستند، حالا من هر چه می‌گویم، آیا شما خوشحال می‌شوید؟ در یوونتوس باید همیشه برنده شوید، اما راهیابی به لیگ قهرمانان نیز هدفی بی اهمیت نیست.

احتمال انتقال پل پوگبا به یوونتوس؟ فصل هنوز به پایان نرسیده و پوگبا بازیکن منچستریونایتد است، پس در پایان فصل با باشگاه در مورد بازار صحبت خواهیم کرد. من دچار فراموشی شده و پل پوگبا را خیلی به‌یاد نمی‌آورم."

دیدگاه‌ها