کد خبر : 1824528 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:28 | 12.6K بازدید | 4 دیدگاه

گریلیش: هدف سیتی بین نیمه کسب تساوی بود

جک گریلیش، ستاره انگلیسی منچسترسیتی کسب یک امتیاز مقابل وستهام را ارزشمند توصیف کرد.

گریلیش: هدف سیتی بین نیمه کسب تساوی بود

به گزارش "ورزش سه"، سیتی در شرایطی که در نیمه اول دو بار دروازه خود را مقابل وستهام باز شده دیده بود، در 45 دقیقه دوم به تساوی دست یافت و حتی می‌توانست پیروز میدان لقب گیرد، اما پنالتی ریاض محرز از دست رفت. جک گریلیش که گل اول سیتی را در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رساند، مدعی شد پپ گواردیولا همیشه از او می‌خواهد در محوطه جریمه حریفان حضور پیدا کند.

جک گریلیش گفت: "در ابتدا ما بر بازی مسلط بودیم، اما می‌دانستیم که آنها روی ضد حمله به قدرت میکائیل آنتونیو تکیه کرده و به‌خوبی می توانند توپ را به پشت مدافعان ما ارسال کنند. 

1713643

حالا اکنون ریکاوری کرده و در طول هفته تمرینات خوبی داریم و به دنبال پیروزی در یک‌شنبه آینده خواهیم بود. در آن صحنه پنالتی فرصت داشتیم که برنده شویم، اما در بین نیمه هدف ما این بود که به نتیجه تساوی دست پیدا کنیم.

ما در طول بازی بر جریان مسابق تسلط داشتیم، اما هم وستهام می‌توانست دروازه ما را باز کند و هم سیتی موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت. من همیشه سعی می‌کنم به سمت دروازه حریف ضربه بزنم و سرمربی نیز از من می‌خواهد درون محوطه جریمه حضور داشته باشم. در نهایت موفق به گلزنی شدم، در دوران حرفه‌ای خود چندین گل در خانه وستهام به ثمر رسانده‌ام و امیدوارم بتوانم بیشتر در این استادیوم بازی کنم.

دیدار هفته پایانی مقابل استون ویلا؟ شما می‌خواهید تا جایی که می‌توانید کار را برای خودتان آسان‌تر کنید. ما یک رکورد درخشان در خانه داریم، همه هواداران حامی ما خواهند بود و یک روز فوق العاده در انتظار سیتی است."

دیدگاه‌ها