کد خبر : 1824531 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:31 | 9K بازدید | 3 دیدگاه

شکست فاینورد با جهانبخش در آخرین بازی

فاینورد هلند در حضور ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را مقابل توئنته واگذار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و چهارم و پایانی لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی‌که برای دومین بازی پیاپی علیرضا جهانبخش را در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم د کویپ به مصاف تیم رده چهارمی توئنته رفت.

یاران جهانبخش که در ۱۱ مسابقه رسمی اخیرشان هیچ شکستی نداشته و چهار مساوی و هفت پیروزی کسب کرده بودند، امروز نتوانستند به این روند فوق‌العاده در آخرین بازی فصل ادامه بدهند و نتیجه را برابر توئنته واگذار کردند.

1713702

تیم فوتبال فاینورد پس از اینکه در نیمه اول بازی امروز مقابل توئنته با دو گل عقب افتاد، در ادامه یکی از گل‌های خورده را جبران کرد ولی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویسه هلند را با ۷۱ امتیاز و حضور در رتبه سوم جدول این رقابت‌ها به پایان رساند.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد که برای دومین بازی پیاپی در ترکیب تیمش قرار گرفته بود، حضور ۵۶ دقیقه‌ای در دیدار مقابل توئنته داشت و بیست و هفتمین بازی فصل خود را در لیگ اردیویسه هلند انجام داد، اما نتوانست آمار چهار گل زده و سه پاس گل خود را بهبود ببخشد.

1713703

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در شرایطی امروز فرصت بازی مقابل توئنته را به‌دست آورد که در ترکیب اولیه اعلام شده جزو ۱۱ نفر اصلی نبود، اما پس از مصدومیت نلسون و خروج او از ترکیب، جهانبخش فرصت بازی به‌دست آورد.

دیدگاه‌ها