کد خبر : 1824533 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 21:51 | 52K بازدید | 2 دیدگاه

آنتونی رودیگر:

سه شکست متوالی در فینال دیگر بدشانسی نیست!

آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی مدعی شد علاقه داشت با فتح یک عنوان قهرمانی این باشگاه را بعد از پنج سال ترک کند.

سه شکست متوالی در فینال دیگر بدشانسی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست چلسی در جام اتحادیه در ماه فوریه به لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ در ضربات پنالتی، دیشب تاریخ دوباره تکرار شد و چلسی این بار در فینال حام حذفی و باز هم بعد از تساوی بدون گل در اوقات قانونی، در ضربات پنالتی برابر مرسی سایدی‌ها مغلوب شد. آنتونی رودیگر که در پایان فصل چلسی را ترک خواهد کرد، اعتراف کرد نمی‌توان سه شکست متوالی در فینال جام حذفی سال‌های اخیر را تنها به بدشانسی ربط داد.

1713704

آنتونی رودیگر گفت: "من فکر می‌کنم بازی خوبی برابر لیورپول ارائه داده و مانند فینال جام اتحادیه عملکرد قابل قبولی داشتیم. هم ما فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم و هم لیورپول می‌توانست دروازه ما را باز کند. اما در پایان می‌دانیم که ضربات پنالتی همیشه مانند قرعه کشی و بخت آزمایی است و ما این بار نیز مغلوب شدیم. در نهایت همه‌چیز معطوف به برد و باخت است و دوباره شکست برای ما حاصل شد.

همه‌چیز مربوط به دیدار نهایی نبود و باید در این مسابقه به برتری می‌رسیدیم، اما متاسفانه دوباره این اتفاق رخ نداد و ما در بازی فینال شکست خوردیم. دشوار است که همیشه بگوییم خوش شانس هستیم یا بدشانس و موضوع را به این اتفاقات ربط بدهیم. شخصا خودم برای سومین‌بار متوالی است که با لباس چلسی در بازی فینال جام حذفی شکست می‌خورم و بنابراین همیشه نمی‌توان گفت بدشانسی، بدشانسی، بدشانسی. پنج فصل پر و فراز و نشیب در چلسی داشتم و اتفاقات خوب فراوانی نیز برای من رخ داد، خواستم پایان متفاوتی با یک عنوان قهرمانی در این تیم داشته باشم و از این بابت بسیار ناراحت هستم."

دیدگاه‌ها