کد خبر : 1824543 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 22:39 | 40.8K بازدید | 10 دیدگاه

پسر باد؛ انفجار سن سیرو با سوپرگل تئو (عکس)

گل دوم میلان در بازی امشب برابر آتالانتا به شکلی فوق العاده زیبا توسط تئو هرناندز به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاید در ابتدای فصل هیچ‌کس تصورش را نمی‌کرد که میلان شانس اول فتح اسکودتو باشد. با این حال شاگردان استفانو پیولی ثبات فوق‌العاده‌ای از خود به‌نمایش گذاشتند و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها حالا روسونری در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گرفته است.

در حقیقت میلان پیش از بازی امشب برای قهرمانی به کسب چهار امتیاز در دو بازی آینده خود احتیاج داشت که سه امتیاز آن تا به این‌جا حاصل شده است. البته این هم در صورتی است که تیم همشهری یعنی اینتر در هر دو بازی خود به پیروزی دست پیدا کند.

نیمه اول دیدار دو تیم میلان و آتالانتا متعادل پیگیری شد و دو تیم موقعیت‌های روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در نیمه دوم این تیم استفانو پیولی بود که عملکرد کاملاً هجومی را از خود ارائه داد و در دقیقه 57 توسط رافائل لیائو به گل اول دست یافت.

در حالی‌که آتالانتا برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش می‌کرد این میلان بود که روی حرکت فردی و استثنایی مدافع فرانسوی خود یعنی تئو هرناندز توانست به گل دوم دست کند‌. حرکت تئو از نزدیک محوطه جریمه میلان آغاز شد و این ستاره فرانسوی یکی پس از  دیگری مدافعان آتالانتا را از پیش رو برداشت و نهایتاً با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد تا خیال میلان از این پیروزی بسیار مهم راحت شود.

1713722
1713720
1713721
1713723

حرکت زیبای تئو هرناندز از زمین خودی آغاز شد. این ستاره فرانسوی تقریباً از نزدیک محوطه جریمه میلان تا محوطه جریمه آتالانتا توپ را حمل کرد و نهایتاً با یک ضربه بسیار دقیق و حساب شده گل دوم روسونری را به ثمر رساند. تئو هرناندز در این بین چند بازیکن آتالانتا را هم به‌راحتی و یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت تا یک سوپر گل به ثمر رسانده باشد.

نکته جالب توجه درباره سوپرگل تئو هرناندز این که گل او تا حدودی شبیه به گل ژورژ وه‌آ به ورونا در اواسط دهه 90 بود. جایی که ستاره سابق میلان نیز تقریباً به همین شکل دروازه ورونا را باز کرد و مدافع فرانسوی به نوعی امروز یاد و خاطره وه‌آ را برای هواداران روسونری زنده کرد.

1713743
1713744

دیدگاه‌ها