کد خبر : 1824547 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:32 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: هنوز کار تمام نشده، باید آرامش داشته باشیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان‌ تأکید کرد که تیمش باید در هفته پایانی مسابقات نیز عملکرد حساب‌شده‌ای ارائه دهد.

پیولی: هنوز کار تمام نشده، باید آرامش داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در چارچوب دیدار هفته ماقبل پایانی رقابت‌های سری آ و در یک بازی بسیار حساس و حیاتی میزبان آتالانتا بود و نهایتا موفق شد با ارائه یک نمایش حساب‌شده و بسیار خوب حریف خود را با دو گل رافائل لیائو و تئو هرناندز شکست دهد تا شاگردان استفانو پیولی برای قهرمانی تنها به کسب یک امتیاز دیگر احتیاج داشته باشند.

استفانو پیولی بعد از پیروزی مهم میلان مقابل آتالانتا گفت: "من باید از هواداران تشکر کنم، این آخرین بازی خانگی ما در فصل بود، آنها یک سال است که با اشتیاق خود به ما الهام بخشیدند، حالا یک هفته دیگر فرصت داریم و نباید چیزی را تغییر دهیم، ما تمرکز معمول خود را حفظ می‌کنیم و آرام هستیم. آتالانتا تیم بسیار قدرتمندی است و مشکلات زیادی ایجاد کرد، اما ما در دفاع خیلی خوب عمل کردیم و به آنها فرصت‌های گلزنی بسیار کمی دادیم. ما همچنین به‌خوبی تلاش کردیم تا راه حلی برای ایجاد این فضاها پیدا کنیم.

1713740

تمام بازی‌های قبلی به ما آموختند که ما از نظر عزم، اعتقاد و شجاعت آنچه را که لازم است؛ داریم. آن بردهای همراه با بازگشت مقابل لاتزیو و ورونا به ما باور بیشتری داد، که کمی از اضطراب را از بین می‌برد.
بچه‌ها می‌دانند که ما نقاط قوت و ضعفی داریم، باید سعی کنیم از نقاط قوت خود نهایت استفاده را ببریم.
صادقانه بگویم، چند هفته اخیر بسیار عادی بوده است، زیرا من رفتار بازیکنانم را می‌بینم، آنها هر روز وقتی به زمین تمرین می‌رسند لبخند می‌زنند، شوخی می‌کنند، مصمم و متمرکز هستند. من نیازی به نگرانی ندارم، زیرا این تمرکز را می‌بینم."

پیولی در ادامه گفت: "من مصاحبه‌ای را با کوبی برایانت به بچه‌ها نشان دادم که در بازی‌های پلی آف NBA با نتیجه 2-0 به برتری رسید، کار تمام نشده است. ما باید آن آرامش و تمرکزی را حفظ کنیم که در نهایت می تواند تعیین‌کننده باشد. زمانی که ما هدایت میلان را برعهده گرفتیم، تیم ایده‌آل‌ها و مفاهیم تاکتیکی کاملاً متفاوتی داشت، بنابراین باید همه چیز را تغییر می‌دادیم. حالا چیز خوب این است که بازیکنان حداکثر استفاده را از نقاط قوت خود می‌برند و از نظر تاکتیکی آماده می‌شوند و همچنین می‌توانند برای محدود کردن حریفان، خود را تنظیم کنند."

1713741

دیدگاه‌ها