کد خبر : 1824552 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:58 | 13.2K بازدید | 5 دیدگاه

ختافه 0-0 بارسلونا؛ جشن همزمان بقا و نایب قهرمانی

بارسلونا با تساوی بدون گل مقابل ختافه 73 امتیازی شد و نایب قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل لالیگا را تثبیت کرد.

ختافه 0-0 بارسلونا؛ جشن همزمان بقا و نایب قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که بعد از شکست غیرمنتظره مقابل رایو وایه کانو توانسته بود سه بازی بعدی خود در لالیگا را با پیروزی پشت سر بگذارد، با کسب یک امتیاز از دیدار امشب، نایب قهرمان این فصل لالیگا شد. 

شاگردان ژاوی برای تثبیت رتبه دوم خود به کسب امتیاز از این دیدار می‌اندیشیدند. در سمت مقابل ختافه رده پانزدهمی برای قطعی کردن بقای خود نیاز داشت تا در بازی خانگی امشب امتیاز کسب کند.

دیدار ختافه و بارسلونا در شرایطی شروع شد که هواداران میزبان استقبال قابل توجهی از آن کرده بودند. با این وجود بارسلونا تیم برتر میدان بود و با در اختیار داشتن مالکیت توپ و میدان در 45 دقیقه نخست برای رسیدن به گل تلاش کرد اما این تلاش نتیجه‌ای نداشت و تیم‌ها با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که در دیدار همزمان اتلتیکو با یک گل از سویا جلو افتاده بود تا به سه امتیازی کاتالان‌ها برسد.

1713754

دو تیم کار را در نیمه دوم متعادل شروع کردند. یک ربع نخست کار گلی به همراه نداشت. دو مربی تعویض‌های خود را کم‌کم شروع کردند تا بلکه بتوانند به گل اول برسند. یک فوتبال کم افت و خیز تا پانزده دقیقه پایانی نیمه دوم، حوصله حاضرین در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را سر برده بود. با نزدیک‌تر شدن به دقایق پایانی، بارسا به‌ شدت حملات خود می‌افزود تا بلکه دروازه حریف را باز کند.

بازی کم افت و خیز دو تیم به‌ویژه در نیم دوم مثل یک خواب آور قوی بود و در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. بارسلونا با این نتیجه 73 امتیازی شد. این تیم با توجه به پایان بازی اتلتیکو و سویا با نتیجه مساوی یک – یک، فاصله خود با شاگردان سیمئونه را در امتیاز 5 نگه داشت تا پیش از پایان مسابقات و مثل رئال که قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود، دومی خود را قطعی کند. ختافه هم با 39 امتیاز و حضور در رده چهاردهم از سقوط گریخت تا در کنار هوادارانش جشن بقا در لالیگا را برپا کند.

دیدگاه‌ها