کد خبر : 1824563 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 08:09 | 933 بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رئیس دوومیدانی به شایعه جدایی‌اش

صیامی: با قدرت هستم و کار می‌کنم

رئیس فدراسیون دوومیدانی به شایعه جدایی ‌اش از فدراسیون واکنش نشان داد.

 صیامی: با قدرت هستم و کار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هاشم صیامی در مورد اینکه شایعه شده او از فدراسیون دوومیدانی خواهد رفتف اظهار داشت:‌ این موضوع اصلا صحت ندارد و نمی‌دانم چه افرادی آن را عنوان می‌کنند. با قدرت هستم و تمام تلاشم را می‌کنم که دوومیدانی شرایط خوبی داشته باشد و وظایف محوله را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: من پیش از این 4 سال دبیر دوومیدانی بودم و به جرأت می‌توانم بگویم وضع‌مان بهتر از گذشته شده و این را می‌توانید از ورزشکاران و مربیان بپرسید.

وی تاکید کرد: تا زمانی که باشم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و مهم این است که ورزشکاران، قهرمان و مربیان راضی باشند. ما کارمان را انجام می‌دهیم و بقیه چیزها دست خدا است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: زمانی که آمدم به دنبال برقراری عدالت در این رشته بودم و نگاهم تک‌بعدی نبوده است. همیشه هم سعی کردیم امکاناتی که داریم را عادلانه بین ورزشکاران تقسیم کنیم. دست هر کسی را هم که به دنبال اعتلای این رشته است، به گرمی می‌فشاریم و هر حمایتی باشد انجام می‌دهیم.

صیامی در پایان اظهار داشت:‌ همه می‌دانند درِ اتاق من در فدراسیون باز و تلفنم همیشه در دسترس است و هر کسی پیشنهاد، انتقاد و برنامه‌ای دارد می‌تواند ارائه دهد. امکان ندارد مربی‌ یا ورزشکاری برنامه بدهد که کارشناسی شده باشد، از او حمایت نکنیم.

دیدگاه‌ها