کد خبر : 1824569 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:20 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: می‌توانیم در روز آخر قهرمان شویم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر‌ قهرمانی تیمش در هفته آخر رقابت‌های سری A را غیرمحتمل نمی‌داند.

اینزاگی: می‌توانیم در روز آخر قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف کالیاری رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
به این‌ترتیب و با توجه به این که میلان هم موفق شد با نتیجه 0-2 از سد آتالانتا عبور کند، سرنوشت قهرمانی به بازی آخر افتاد تا هیجان در این رقابت‌ها همچنان ادامه داشته باشد. 
شاگردان استفانو پیولی حالا با دو امتیاز از نراتزوری پیش هستند و تنها به یک امتیاز احتیاج دارند تا قهرمانی خودشان‌ را تثبیت کنند اما در صورتی‌که در بازی هفته آخر شکست بخورند، اینتر با پیروزی برابر سمپدوریا می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

 

1707390


اینزاگی پس از پایان بازی در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت:«احساسات تیم همچنان به فینال چهارشنبه شب و جام قهرمانی‌ای که ارزش زیادی برای ما داشت معطوف بود. بازی پس از برد میلان واقعا آسان نبود اما این تیم برابر حریفی که در زمین خودش ایجاد دردسر می‌کرد خیلی خوب بازی کرد. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون این کار پس از 120 دقیقه بازی در روز چهارشنبه آسان نبود.»
این مربی ایتالیایی درباره شانس تیمش برای قهرمانی در هفته آخر گفت:«ساسولو تیم بسیار خوبی است. آنها استعدادهای بسیاری دارند. من انتظار هر اتفاقی برای جام قهرمانی، سهمیه‌های اروپا و تیم‌های سقوط کننده را دارم. حالا ما اینجا هستیم. باید تمام تلاش‌مان را بکنیم.»
او با اشاره به تجربه قبلی خودش در تیم لاتزیو اضافه کرد:« طبیعتا ما از آنها عقب هستیم، بنابراین نیاز داریم که پیروز شویم و آنها هم ببازند. این اتفاق قبلا هم رخ داده است، من در حالی با لاتزیو قهرمان شدم که ما دو امتیاز عقب بودیم و یوونتوس به پروجا باخت. پس چنین اتفاقی بار دیگر هم می‌تواند برای اینتر رخ دهد.»

دیدگاه‌ها