کد خبر : 1824578 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:03 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

با اختلاف شش گل در جدول گلزنان پرتغال

کاوانی جدید نگذاشت طارمی آقای گل شود

مهدی طارمی علی‌رغم آمار فوق العاده در لیگ پرتغال در جایگاه دومین گلزن برتر لیگ پرتغال ایستاد و کفش طلای این لیگ به کاوانی جدید اروگوئه‌ای‌ها رسید.

کاوانی جدید نگذاشت طارمی آقای گل شود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ادامه‌دار طارمی در فوتبال اروپا باعث شده این مهاجم بوشهری در لیگ پرتغال و میان هواداران پورتو محبوب باشد. مهاجم شماره ۹ پورتو در پنالتی‌گیری، گل‌سازی و گلزنی مرد اول تیمش بوده است.

البته عملکرد بسیار خوب طارمی در این فصل نیز باعث نشد او با پیراهن پورتو آقای گلی را تجربه کند. طارمی دو فصل پیش در ریوآوه با ۱۸ گل آقای گل شد و در اولین سال حضورش در پورتو ۱۶ گل به ثمر رساند.

مهدی حالا بهترین سال حضورش در پرتغال را با ۲۰ گل زده و کسب عنوان قهرمانی لیگ جشن می‌گیرد اما موفق نشد آقای گل این فصل شود. داروین نونز مهاجم ۲۲ ساله و اروگوئه‌ای بنفیکا ۲۶ گل زد و با ۶گل بیشتر نسبت به طارمی آقای گل شد. پس از طارمی ریکاردو هورتای ۱۹ گله در تیم براگا دیده می‌شود.

داروین نونز، بازیکن جوان بنفیکا کار بسیار بزرگی در لیگ پرتغال در رقابت با دیگر مهاجمان انجام داد. نونز پس از ادینسون کاوانی و لوئیز سوارس می‌تواند یک مهاجم تمام عیار برای تیم ملی اروگوئه باشد.

پس از این سه گلزن برتر فران ناوارو (ژیل ویسنته) ۱۶ گل، پابلو سارابیا (اسپورتینگ) و اسکار استوپینان (وی گیمارش) ۱۵ گل، سیمون بانزا (فامالیکائو)، اوانیلسون (پورتو) و لوئیس دیاز (پورتو) ۱۵ گل به ثمر رسانده‌اند که نشان می‌دهد در لیگ پرتغال مهاجمان بسیار خوبی حضور دارند.

دیدگاه‌ها