کد خبر : 1824579 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 10:01 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

لائوتارو: اگر می‌توانستم بازی بولونیا را تکرار می‌کردم

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، می‌گوید بزرگترین حسرت این تیم شکست برابر بولونیا است.

لائوتارو: اگر می‌توانستم بازی بولونیا را تکرار می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف کالیاری رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کند. 
اینتر با این پیروزی همچنان شانس قهرمانی خودش را حفظ کرد و حالا همه چیز به بازی هفته پایانی این تیم و البته تیم میلان بستگی دارد که در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد. 
اگر روسونری در هفته آخر شکست بخورد، شاگردان سیمونه اینزاگی این فرصت را خواهند داشت که با شکست میلان برابر ساسولو از عنوان قهرمانی خودشان دفاع کنند. 

 

1707361


مارتینز پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« این بازی دشواری بود چون کالیاری باید با تمام توان می‌جنگید اما ما هم به این پیروزی نیاز داشتیم و من خوشحال هستم که توانستیم این کار را انجام دهیم. حالا ما باید در انتظار بازی آخر باشیم. ما هنوز شانس قهرمانی داریم و این چیزی است که به آن باور داریم.»
این بازیکن آرژانتینی درباره بزرگترین مشکل این فصل اینتر گفت:« متاسفانه ما امتیازهای بسیار مهمی را برابر بولونیا از دست دادیم. اگر این شانس را داشتم که یک بازی را تکرار کنم، آن بازی را بار دیگر تکرار می‌کردم، این واقعا باعث شرمساری است.»
بازی اینتر برابر بولونیا که دیدار عقب افتاده هفته بیستم بود در ماه ژانویه برگزار نشده و به ماه می منتقل شد و در حالی که این تیم می‌توانست با پیروزی در این بازی به صدر جدول برود، با قبول شکست برابر حریف عملا صدر جدول را به میلان تقدیم کرد.

دیدگاه‌ها