کد خبر : 1824596 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 11:32 | 9.2K بازدید | 4 دیدگاه

توخل: کم کردن فاصله با سیتی و لیورپول ممکن نیست

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که فاصله تیمش با منچسترسیتی و لیورپول بسیار زیاد است.

توخل: کم کردن فاصله با سیتی و لیورپول ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته برابر وستهام به تساوی رسید تا دیدار این هفته لیورپول برابر ساوتهمپتون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد. 
شاگردان یورگن کلوپ حالا این فرصت را دارند که با پیروزی در این بازی، اختلاف امتیازشان با سیتیزن‌ها را به یک امتیاز برسانند تا همه چیز در هفته آخر رقابت‌های این فصل لیگ برتر مشخص شود. 
این دو تیم در چند فصل اخیر روندی مشابه را طی کرده و کورس قهرمانی لیگ برتر را به رقابتی دو قطبی تبدیل کرده‌اند تا دیگر تیم‌ها فرصت چندانی برای عرض اندام نداشته باشند. 

 

1705447


این در حالی است که چلسی در حال حاضر با منچسترسیتی در صدر جدول 20 امتیاز اختلاف دارد و ممکن است این اختلاف در هفته آخر بیشتر هم بشود. 
توخل درباره شانس تیمش برای رسیدن به سیتی و لیورپول در چند فصل آینده به میرر گفت:« باید به وضوح به این نکته اشاره کنم که شاید چنین چیزی غیرممکن باشد. آنها در هر پنجره نقل و انتقالات در حال بهبود شرایط تیم‌شان هستند اما اینطور به نظر می‌رسد که ما در حال از دست دادن بازیکنان کلیدی خودمان هستیم.»
او با اشاره به بازیکنانی که قرار است در پایان فصل از این تیم جدا شوند اظهار داشت:« البته که ما به زودی قرار است آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را از دست بدهیم. بنابراین کار ما بسیار دشوار است و همین باعث شده که کم کردن فاصله با سیتی و لیورپول از همین حال هم برای ما کاری بسیار دشوار باشد.»

دیدگاه‌ها