کد خبر : 1824621 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:17 | 5.1K بازدید | 10 دیدگاه

پوچتینو: قهرمانی در لیگ برای PSG کافی نیست

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید سقف بلندپروازی‌های این تیم قهرمانی در لیگ فرانسه نیست.

پوچتینو: قهرمانی در لیگ برای PSG کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی این فصل هم موفق شد عنوان قهرمانی را پیش از پایان رسمی رقابت‌های لیگ فرانسه از آن خود کند. 
با این حال سریال ناکامی‌های آنها در لیگ قهرمانان ادامه پیدا کرد و این باشگاه فرانسوی یک حذف دراماتیک دیگر را در رقابت‌های اروپایی تجربه کرد. 
آنها در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبرو شدند و در حالی که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با دو گل از این تیم پیش بودند اما در عرض چند دقیقه با هت تریک کریم بنزما ورق برگشت و این تیم از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. اتفاقی که موجی از خشم و ناراحتی را در بین مدیران و هواداران این تیم به همراه داشت. 
پوچتینو درباره این موضوع به خبرنگاران گفت:« هدف باشگاهی مانند پاری سن ژرمن رسیدن به جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. مهم‌ترین نکته این است که برای ساختن چیزی خاص تلاش کنیم. نکته مهم این است که از این تجارب درس بگیریم. این باشگاه فوتبال برای قهرمانی ساخته شده است.»

 

1697491


این مربی آرژانتینی درباره سختی کار در این باشگاه اظهار داشت:« کار در باشگاهی مانند پاری سن ژرمن همیشه دشوار است چون اهداف بسیار بزرگ هستند و وقتی شما قهرمان لیگ می‌شوید، گاهی اینطور به نظر می‌رسد که این دستاورد کافی نیست. البته که این برای ما کافی نیست چون ما می‌خواهیم در تک تک رقابت‌هایی که در آن به میدان می‌رویم برنده و قهرمان باشیم.»
او با اشاره به احتمال جدایی چند بازیکن کلیدی از این تیم در پایان فصل اضافه کرد:« من فکر می‌کنم این بازیکنان روحیه لازم برای شروع دوباره و بازسازی دوباره در مسیر رقابت را دارند. این باشگاه در مسیر بسیار خوبی است. تنها کمی زمان لازم است تا آنها به چیزی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند برسند.»

دیدگاه‌ها