کد خبر : 1824622 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:34 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

برای جشن قهرمانی؛ میلانی‌ها در سن سیرو ماندند!

بازیکنان میلان امیدوار بودند که بتوانند جشن قهرمانی‌شان را پیش از هفته پایانی برگزار کنند.

برای جشن قهرمانی؛ میلانی‌ها در سن سیرو ماندند!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند. 
شاگردان استفانو پیولی با این پیروزی حالا تنها به یک امتیاز برای مسجل کردن قهرمانی خودشان در این فصل سری A احتیاج دارند و تنها با تساوی در بازی هفته آخر برابر ساسولو و کسب یک امتیاز هم می‌توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
بازی اینتر شب گذشته پس از بازی این تیم برگزار شد و این دیدار هم از اهمیت ویژه‌ای برای آنها برخوردار بود، چرا که اگر اینتر در این بازی به تساوی می‌رسید یا شکست می‌خورد، آنها  می‌توانستند جشن قهرمانی خود را قبل از بازی هفته آخر برگزار کنند. 

 

1706120


همین موضوع و اهمیت خاص این بازی برای روسونری باعث شد که بازیکنان این تیم پس از پایان بازی همچنان در سن سیرو بمانند و بازی اینتر مقابل کالیاری را در کنار هم تماشا کنند. 
با این حال وقتی نیمه اول این دیدار با نتیجه 0-1 به سود شاگردان سیمونه اینزاگی به پایان رسید، آنها نیز تصمیم گرفتند که با توجه به این نتیجه و روند بازی از ورزشگاه خارج شده و به خانه برگردند. 
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت با انتشار این خبر مدعی شده که بازیکنان میلان کاملا آماده بودند که جشنی را پس از بازی شب گذشته به راه بیاندازند اما در هر حال اینتر مانع از برگزاری زودهنگام جشن قهرمانی رقیب همشهری شد تا همه چیز به هفته آخر رقابت‌های لیگ ایتالیا موکول شود.

دیدگاه‌ها