کد خبر : 1824624 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 13:47 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمام امتیازات سه بازی بعدی را می‌خواهیم؛

رضایی: فروزان مانع پیروزی ما شد

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش با فرصت سوزی در دربی کرمان بازنده شده است.

رضایی: فروزان مانع پیروزی ما شد

مهرداد رضایی هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در گفتگویی با "ورزش سه" درباره شکست 2 بر 1 در دربی کرمان مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: باید بگویم در حقمان کم لطفی شد و تیم ما همانطور که آقای ربیعی گفتند حداقل حقی که داشت تساوی  مقابل گل گهر سیرجان بود. ایشان به درستی اعتراض کردند و همه ما نتیجه‌ای را دیدیم که انتظارش را نداشتیم. درحالی که شایسته برد بودیم. 
هافبک مس رفسنجان در ادامه با انتقاد از عملکرد داوران مسابقه اضافه کرد: با کمال احترام به داوری و قضاوت داوران باید بگویم در خیلی از صحنه‌ها می‌توانستند بهتر تصمیم بگیرند. حتی در چند صحنه که بازیکنان گل گهر تکل‌های بدی روی پای بازیکنان ما زدند می‌توانستند اخراج شوند اما به هر حال این موضوع رقم نخورد.
رضایی ادامه داد: بازی ما در طول این مسابقه کیفیت خوب و بالایی داشت که همه بازیکنان گل گهر و سرمربی‌شان هم تمجید کردند. کمی بدشانس بودیم، چون متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و موقعیت‌های خیلی خوبی را با درخشش گلر آنها از دست دادیم. تیم گل گهر هم از این موضوع استفاده کرد و بر عکس ما از موقعیت‌هایش کمال استفاده را برد و در آخر با پیروزی امتیاز بازی را از آن خود کرد.
بازیکن مس رفسنجان درباره وزش باد و شرایط جوی عنوان کرد: کرمان همیشه وزش باد زیاد است و این مسئله طبیعی است اما برای هر دو تیم شرایط یکسان بود. نیمه اول باد به نفع ما بود که استفاده نکردیم، نیمه دوم به نفع حریف بود و توانست استفاده کند.
او درباره رتبه ششم و اختلاف فاصله تیمش با دیگر تیم های صدر جدول بیان کرد: همانطور که می‌دانید فاصله‌مان با تیم‌های پنجم و چهارم خیلی کم است، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. بازی‌های حساس و غیر قابل پیش بینی مقابل نفت آبادان، استقلال و پیکان داریم اما سعی می‌کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.
او درباره بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت افزود: تیم صنعت نفت یک تیم منسجم، باکیفیت و قوی است که نشان داده پتانسیل بالایی برای کسب نتیجه دارد. قطعا یک بازی حساس و در عین حال تماشایی و شیرین را در هفته بعدی شاهد خواهیم بود. خیلی دوست دارم تماشاگران آنها هم برای آن بازی در استادیوم حضور پیدا کنند چراکه حضور تماشاگران و هواداران زیبایی یک رقابت را دو چندان می‌کند.
هافبک مس رفسنجان در پایان صحبت هایش درباره عملکرد  تیمش افزود: یک فصل خوب، پر از تجربه و پر از بالا و پایینی بود که خداراشکر مس در دومین سال حضورش و با وجود سرمربی شایسته‌ای چون آقای ربیعی و کادر فنی و بازیکنان خوب و خوش تکنیک نتایج خوبی را رقم زد. خب از طرفی ما به راحتی و با کم شانسی جام حذفی را با بدشانسی‌های زیادی از دست دادیم، ولی از لحاظ فوتبالی و فنی فصل خوبی برای تیم بوده است.

دیدگاه‌ها