کد خبر : 1824632 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 14:45 | 38.8K بازدید | 6 دیدگاه

ماموریت روهبربک برای ریکاوری سه مصدوم

بازگشت معجزه‌گر؛ اقدام فوری لیورپول برای فینال بزرگ

فیزیوتراپ سابق باشگاه لیورپول به این باشگاه برمی‌گردد تا سه بازیکن مصدوم را به فینال لیگ قهرمانان برساند.

بازگشت معجزه‌گر؛ اقدام فوری لیورپول برای فینال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، درحالی به مقطع پایانی فصل رسیده‌ایم که لیورپول شانس فتح 4 گانه را دارد. قرمزها تاکنون جام اتحادیه و جام حدفی فوتبال انگلیس را کسب کرده‌اند و 7 خرداد در فینال لیگ قهرمانان باید به مصاف رئال بروند. در لیگ برتر و به فاصله دو بازی تا پایان نیز 4 امتیاز با سیتی فاصله دارند. اگر لیورپول فردا ساوتهمپتون را ببرد، در هفته پایانی همچنان برای قهرمانی شانس خواهد داشت. برای این مهم باید وولوز را شکست دهد و منتظر توقف سیتی برابر استون ویلا باشد.

1713915

 

در این مقطع حساس اما لیورپولی‌ها فابینیو را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و در فینال جام حذفی نیز ویرژیل فن دایک و محمد صلاح مصدوم شدند. طبق ادعای نشریه انگلیسی اتلتیک، یورگن کلوپ برای بازگرداندن این سه بازیکن مصدوم دست به کار شده و از باشگاه خواسته تا فورا کریستوفر روهربک، فیزیوتراپ سابق باشگاه را برگرداند.

1713561

 

روهبربک تا 2020 در لیورپول مشغول فعالیت بود و نقش مهمی در قهرمانی‌های سال 2019 و 2020 قرمزها در لیگ قهرمانان و لیگ برتر داشت. بازگشت او قریب الوقوع است و ماموریت دارد تا هر سه بازیکن مصدوم را به بازی پایانی لیگ برتر و نیز فینال لیگ قهرمانان برساند.

دیدگاه‌ها