کد خبر : 1824634 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:05 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

یک هفته تا اعلام تصمیم نهایی

واکنش ها در اسپانیا به حرف‌های مبهم امباپه

در اسپانیا تقریبا همه معتقدند که تصمیم نهایی کیلیان امباپه، پیوستن به رئال مادرید است.

واکنش ها در اسپانیا به حرف‌های مبهم امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که با به ثمر رساندن 25 گل در لوشامپیونه بهترین گلزن فصل جاری این رقابت‌هاست، شب گذشته موفق شد عنوان بازیکن سال لیگ فرانسه را برای سومین بار به خود اختصاص دهد. این جایزه هر سال توسط اتحادیه ملی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال (UNFP) اعطا می‌شود.

امباپه 23 ساله که پیش از این در سال‌های 2021 و 2019 موفق به کسب این عنوان شده بود، پس از کسب این جایزه گفت:« بودن در اینجا همیشه باعث افتخار است. کسب این جایزه برای سومین بار متوالی باورنکردنی است. من این فصل به رسمیت شناخته شدنم را بیشتر از همیشه احساس کردم.»

1713917

 

مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که شایعه پیوستنش به رئال مادرید در پایان فصل جاری مطرح است، در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش هم گفت:« به زودی مشخص خواهد شد و تقریباً تمام شده است. بله، تقریباً تصمیم را گرفته‌ام.»

بر اساس گزارش رسانه‌های فرانسوی انتظار می‌رود این مهاجم گلزن تصمیم خود در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش را پیش از حضور در تیم ملی فرانسه یعنی تا تاریخ 28 مِی (7 خرداد) اعلام کند.
 

1697557

 

در کادنا سر کارشناسان اسپانیایی به بررسی اظهارنظر دیشب امباپه پرداختند. تقریبا در مورد اینکه او به رئال خواهد پیوست،  اتفاق نظر وجود دارد:

آندریاس اونوبریا: در پاریس عصبی شده اند و امباپه تا قبل از فینال لیگ قهرمانان تصمیمش را خواهد گفت. شاید همین شنبه پس از بازی با متز این اتفاق رخ بدهد. اینگونه می تواند بهترین وداع را با هواداران داشته باشد و برایشان از دلیل جدایی صحبت کند.

خولیو پولیدو: منطقی است که شنبه او تصمیمش را به اطلاع همه برساند چون تنها روزی است که می تواند با هواداران و باشگاه وداع کند.

لوئیس فیلِکر: بعد از این همه سال حضور در یک باشگاه، امباپه نمی تواند بی تفاوت از پی اس جی جدا شود. اگر تاکنون در مورد جدایی حرفی نزده یعنی چراغ سبز به رئال مادرید. او قبل از پایان فصل قصد آزردن هواداران را ندارد.

خسوس گایِگو: اگر امباپه تصمیمش را گرفته و به نظر راهی رئال خواهد شد، چرا در یکی دو ماه اخیر امیدواری در پی اس جی به تمدید را زنده کرد؟ این منطقی نیست و درکش نمی کنم.
ژوردی ماتری: کریم بنزما برنده توپ طلای 2022، تنها 11 میلیون یورو دستمزد و امباپه 60 میلیون یورو؟ این دودستگی در رختکن را باعث نمی شود؟

دیدگاه‌ها