کد خبر : 1824638 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:22 | 36.4K بازدید | 7 دیدگاه

خوشحالم پسرم این صحنه را دید؛

سوپرگل ستاره میلان؛ 95 متر پا به‌ توپ!

تئو هرناندز، مدافع چپ میلان تاکید کرد با تمام توان برای موفقیت این باشگاه تلاش خواهد کرد.

سوپرگل ستاره میلان؛ 95 متر پا به‌ توپ!

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب با دو گل موفق به غلبه بر آتالانتا شد که در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل، تنها به یک امتیاز برای فتح اسکودتو نیاز داشته باشد. تئو هرناندز در شرایطی به زیبایی موفق به زدن گل دوم شد که 95 متر پا به توپ بوده و با حرکتی انفرادی و فنی دروازه آتالانتا را باز کرد تا پیروزی روسونری قطعی شود. حالا تئو هرناندز مدعی شد میلان برای کسب عنوان قهرمانی در هفته پایانی مقابل ساسولو با تمام وجود تلاش خواهد کرد.

1713925

تئو هرناندز گفت: "من هر کاری برای موفقیت این تیم انجام می دهم و ما این شب فوق العاده را در کنار هواداران میلان سپری کردیم. پس از این مدت طولانی، آنها بسیار خوشحال هستند و من بسیار خوشحالم که برای تیمی مانند میلان بازی می کنم. 

طی 95 متر مسیر برای باز کردن دروازه آتالانتا؟ من پا به توپ حرکتم را شروع کرده و با خودم فکر کردم که می توانم تا آخر این مسیر را بروم. در نهایت یک گل فوق العاده برابر اتالانتا به ثمر رساندم، اما این محصول سخت کوشی همه بازیکنان میلان و البته هواداران تیم بود. 

خوشحالم که پسرم نیز در استادیوم حضور داشت و این گل را از نزدیک دید. شب فوق العاده ای را سپری کردیم، فقط یک هفته با فتح عنوان اسکودتو فاصله داریم و در آستانه کسب قهرمانی هستیم، پس باید با تمام توان خود تلاش کنیم و فقط همین راه پیش روی ماست. ما بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم."

دیدگاه‌ها