کد خبر : 1824645 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 15:33 | 4.5K بازدید | 3 دیدگاه

ابهام برطرف شد

سیمئونه: خیال‌تان راحت، در اتلتیکو می‌مانم

دیگو سیمئونه در پایان بازی با سویا تایید کرد که فصل آینده نیز در اتلتیکو مادرید خواهد ماند.

سیمئونه: خیال‌تان راحت، در اتلتیکو می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید سال‌هاست که به حضور در لیگ قهرمانان عادت کرده است. از زمان حضور دیگو سیمئونه روی نیمکت این باشگاه، هیچ فصلی نبوده که اتلتیکو سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست نیاورده باشد ولی فصل جاری این خطر احساس می‌شد. به فاصله 4 بازی تا پایان فصل، اتلتیکو چهارم بود و از نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی رئال بتیس سه امتیاز بیشتر داشت؛ ولی با کسب دو برد متوالی از جمله پیروزی در دربی برابر رئال به رتبه سوم رسید و سهمیه را قطعی کرد.

1710597

 

بندی در قرارداد دیگو سیمئونه وجود داشت مبنی بر اینکه در صورت عدم کسب سهمیه باشگاه می توانست او را برکنار کند ولی حالا این خطر رفع شده است.

ال چولو در پایان بازی دیشب برابر سویا که 1-1 مساوی شد در مورد آینده اش گفت:« چیزی برای گفتن در این رابطه وجود ندارد. آسوده خاطر باشید و مثل همیشه اینجا خواهم بود.»

1713922

 

شب گذشته لوئیس سوارز نیز با هواداران اتلتیکو خداحافظی کرد. سیمئونه در این رابطه گفت:« اقدام باشگاه در این مورد تحسین برانگیز بود. سوارز شایسته این وداع آبرومندانه و باشکوه بود. از سوارز برای تلاش هایش در دو سال اخیر تشکر می کنم. او می خواست ثابت کند همچنان در اوج است و به همین دلیل از بارسا به اتلتیکو پیوست و به ما را در راه قهرمانی فصل گذشته بسیار کمک کرد. فصل جاری با وجود اینکه کمتر از گذشته بازی کرد ولی بهترین گلزن تیم محسوب می شود. او یک انسان و یک فوتبالیست بزرگ است.»

دیدگاه‌ها