کد خبر : 1824648 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:18 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

رودریگو گوئس:

آماده فینالیم، نیازی نیست آنچلوتی چیزی بگوید

رودریگو و ناچو پس از تساوی رئال در زمین کادیز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

آماده فینالیم، نیازی نیست آنچلوتی چیزی بگوید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در یک بازی تشریفاتی در زمین کادیز به تساوی 1-1  رسید. روی حرکت تماشایی رودریگو و گلزنی ماریانو در دقیقه 5 رئال پیش افتاد ولی میزبان قبل از پایان نیمه نخست کار را به تساوی کشاند و همین نتیجه تا پایان باقی ماند. رئال دو هفته پیش قهرمانی خود را مسجل کرده بود.

1713878
 

رودریگو، ستاره رئال در پایان بازی گفت:« بازی فوق العاده خوبی بود. خصوصیات من این گونه است و همیشه سعی می کنم خودم را نشان دهم. من از چپ حرکت کردم، تونی کروس توپ را به من واگذار کرد و من از یک، دو، سه و چهار نفر عبور کردم... می خواستم شوت بزنم، اما تعادل نداشتم و مقابل دروازه، ماریانو به عنوان بهترین گزینه در دسترس بود و پاس دادم. آنچلوتی نیازی به گفتن چیزی به ما ندارد، ما از قبل می دانستیم که باید در این بازی های تشریفاتی هم خوب باشیم و بهتر بازی کنیم تا برای بازی فینال لیگ قهرمانان به 100 درصد آمادگی برسیم. از نوجوانی همیشه در سمت چپ بازی می کردم و شاید بیشتر به آن عادت کرده ام، اما در سمت راست روز به روز پیشرفت می کنم. همه تلاشم بر این بود که در مقطع پایانی فصل بتوانم اعتماد مربی و تیم را به دست بیاورم و موفق شدم. می خواهم در فینال نیز تاثیر گذار باشم. فکر می کنم تیم مهیای این بازی بزرگ است.»

1713728

 

ناچو، کاپیتان رئال در این بازی هم گفت:« این نوع بازی ها همیشه پیچیده و سخت هستند، چون رقیب شما برای ماندن در لالیگا بازی می کند. برادرم هم کاپیتان کادیز بود و به همین دلیل یکی از پیچیده ترین بازی هایی بود که تا به حال انجام داده ام. دوست دارم کادیز در روز آخر ماندنی شود. مراسم ابتدای بازی با حضور برادرم خیلی خوب بود ولی در زمین رقیب بودیم. آندری لونین هم بازی فوق العاده ای انجام داد. پنالتی حریف را گرفت و مهارهای خوب دیگری هم از او دیدیم. او بسیار کم بازی کرده اما نشان داد دروازه بان بزرگی است.»

دیدگاه‌ها