کد خبر : 1824656 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:59 | 49.4K بازدید | 17 دیدگاه

بودجه هنگفت پی‌اس‌جی؛

190 میلیون یورو برای پر کردن جای خالی امباپه

پاریسی‌ها که کیلیان امباپه را از دست رفته می‌بینند، قصد جذب دو مهاجم بزرگ را دارند.

190 میلیون یورو برای پر کردن جای خالی امباپه

به گزارش "ورزش سه"، فصل 22-2021 لیگ فرانسه با قهرمانی پی‌اس‌جی پایان یافت و مدیران این باشگاه از چند هفته پیش برنامه ریزی برای فصل بعد را شروع کرده‌اند. پاریسی‌ها شنبه هفته بعد برابر متز، آخرین بازی فصل را برگزار خواهند کرد و این روزها مهم‌ترین بحث پیرامون باشگاه به آینده مائوریسیو پوچتینو و کیلیان امباپه بر می‌گردد.

1713544
 

پی‌اس‌جی برای شرکت در یک برنامه تبلیغاتی در دوحه قطر حضور دارد و قرار است همینجا در نشستی بین ناصر الخلیفی و پوچتینو، آینده سرمربی آرژانتینی مشخص شود؛ در حالی‌که گفته می‌شود او احتمالا برکنار خواهد شد. کیلیان امباپه هم به رئال نزدیک‌تر از تمدید با پاریس است و به این‌ترتیب فصل بعد پی‌اس‌جی نه پوچتینو را در اختیار دارد و نه امباپه را ولی مدیران باشگاه برای تقویت تیم برنامه‌های مفصلی را مد نظر دارند.

1713794
 

طبق ادعای فوت مرکاتو، سه گزینه اصلی نقل و انقالاتی پی‌اس‌جی عبارتند از داروین نونیز(بنفیکا)، ژوائو فلیکس(اتلتیکو) و پل پوگبا(منچستریونایتد). این منبع گزارش داده است که با ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های ژوائو و داروین نونیز مذاکراتی هم صورت گرفته و توافقات اولیه به‌دست آمده اما مذاکرات با دو باشگاه بنفیکا و اتلتیکو تعیین کننده خواهد بود. این دو مهاجم قرار است جای خالی کیلیان امباپه را پر کنند.

1706903

 

پی‌اس‌جی همچنین قصد دارد پل پوگبا را نیز برای تقویت خط میانی خود جذب کند. جورجینیو واینالدوم که تابستان گذشته به‌عنوان بازیکن آزاد جذب شد، هرگز نتوانست ارزش‌های خود را ثابت کند و در فهرست فروش قرار خواهد گرفت. مدیران پی‌اس‌جی پوگبا را بهترین جانشین برای او می‌دانند. بودجه برای خرید نونیز 120 میلیون یورو و برای ژوائو نیز 70 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. پوگبا اما به‌عنوان بازیکن آزاد به پی‌اس‌جی ملحق خواهد شد.

دیدگاه‌ها