کد خبر : 1824657 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:09 | 27K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت؛

بایرن به یک شرط اجازه جدایی لواندوفسکی را می‌دهد

در اسپانیا معتقدند بایرن مونیخ فقط به یک شرط مجوز جدایی ستاره لهستانی خود را صادر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه روبرت لواندوفسکی که مدت‌هاست شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است، در پی تساوی 2-2 شب گذشته بایرن مونیخ مقابل ولفسبورگ در هفته پایانی فصل 22-2021 بوندس‌لیگا و در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی اسکای آلمان گفت:« بسیار محتمل است که این آخرین بازی من برای بایرن مونیخ باشد. می‌توانم تأیید کنم که با حسن صالیحمیدزیچ (مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ) صحبت کردم و به او اطلاع دادم که تصمیمم را گرفته‌ام و قراردادم را با بایرن تمدید نخواهم کرد. باید راه‌حلی پیدا کنیم که به سود هر دو طرف باشد. من به حسن گفتم اگر پیشنهادی از سوی باشگاهی دیگر ارائه شود، باید به آن فکر کنیم.

1713569

 

هربرت هاینز رئیس باشگاه بایرن مونیخ اما در واکنش به اظهارات مهاجم لهستانی‌شان گفت:« لواندوفسکی تا تاریخ 30 ژوئن 2023 با بایرن قرارداد دارد و تا آن زمان برای ما بازی خواهد کرد. وقتی قراردادی امضا می‌کنید، هر دو طرف می‌دانند که چه مفادی در آن وجود دارد. ما نمی‌توانیم از اجبارِ کسی برای اجرای قرارداد صحبت کنیم.»

شب گذشته پیش از بازی بارسا و ختافه، متئو آلمانی مدیر بخش فوتبال بارسا نیز هرگونه توافق با لواندوفسکی را رد کرد. طبق ادعای دیاریو اسپورت، مدیران بایرن به ایجنت لواندوفسکی اطلاع داده‌اند که تنها در یک صورت برای جدایی این بازیکن وارد مذاکره خواهند شد و آن هم جذب یک مهاجم باکیفیت و در حد و اندازه‌های لواندوفسکی است. 

1713343

 

بایرن چندی پیش برای جذب ارلینگ هالند تلاش‌هایی داشت ولی نتوانست با پیشنهاد بالاتر سیتی رقابت کند. بایرنی‌ها برای داروین نونیز نیز وارد مذاکره با بنفیکا شده‌اند ولی او پیشنهادی بسیار خوب از پی‌اس‌جی دارد. سادیو مانه نیز دیگر گزینه بایرن است اما ستاره سنگالی پس قهرمانی لیورپول در جام حذفی هرگونه شایعات جدایی‌اش را رد کرد و گفت که در آنفیلد خوشحال است.

دیدگاه‌ها