کد خبر : 1824658 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:24 | 31.8K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش

همه گزینه‌های احتمالی سوارز پس از جدایی از اتلتیکو

با قطعی شدن جدایی لوئیس سوارز از اتلتیکو، اکنون باید دید او راهی چه باشگاهی خواهد شد.

همه گزینه‌های احتمالی سوارز پس از جدایی از اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکومادرید دیشب به‌طور رسمی اعلام کرد که لوئیس سوارز در پایان فصل جاری و با منقضی شدن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد. بر اساس گزارش سایت "تودوفیچاخس" اسپانیا؛ استون‌ویلا یکی از سه مشتری اصلی این مهاجم اروگوئه‌ای است و احتمال همکاری مجدد او با استیون جرارد وجود دارد. او سابقه همبازی بودن با جرارد در لیورپول را در کارنامه حرفه‌ای‌اش است، کسی که حالا هدایت استون‌ویلا را برعهده دارد.

1713922

 

طبق این گزارش؛ استون‌ویلا در راه به‌خدمت گرفتن سوارز 35 ساله تنها نیست و دو باشگاه سویا و اینتر نیز نسبت به جذب این مهاجم اروگوئه‌ای علاقه‌مند هستند. پیش از این نشریه اسپانیایی "مارکا"، چاپ مادرید از علاقه سوارز برای بازگشت به بارسلونا خبر داده بود.  

این مهاجم اروگوئه‌ای تابستان 2020 و در دوره ریاست جوزپ ماریا بارتومئو با قرار گرفتن در لیست خروجی این باشگاه، به حضور 6 ساله‌اش در جمع کاتالان‌ها پایان داد و راهی اتلتیکومادرید شد.

1708762

 

سوارز که گفته می‌شود دو پیشنهاد از لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) هم دریافت کرده، تاکنون در 81 بازی از رقابت‌های مختلف برای روخی‌بلانکو به میدان رفته و آمار 34 گل زده و 6 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

دیدگاه‌ها