کد خبر : 1824662 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:59 | 16.5K بازدید | 10 دیدگاه

امیدواریم این روند ادامه پیدا کند؛

فن‌دایک: چقدر مدال جام حذفی سنگین است

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول امیدوار به فتح عناوین قهرمانی دیگر در فصل جاری است.

فن‌دایک: چقدر مدال جام حذفی سنگین است

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی‌ها همانند فینال جام اتحادیه، این هفته در فینال جام حذفی نیز موفق به شکست چلسی شده و دومین عنوان قهرمانی فصل جاری خود را نیز به‌دست آورند. مرسی سایدی‌ها در سال‌های اخیر در فتح این جام ناکام بودند و ویرژیل فن‌دایک از اینکه بالاخره در جام حذفی انگلیس نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شده، ابراز خوشحالی کرد.

1713943

ویرژیل فن‌دایک گفت: "ما باید کمی از این عنوان قهرمانی لذت ببریم، اما شرایط به همان اندازه نیز سخت خواهد بود و ما سه‌شنبه شب باید برابر ساوتهمپتون در خارج از خانه به میدان برویم. مدال قهرمانی جام حذفی بسیار سنگین، اما خوب و خوشحال کننده است. ما این گروه از بازیکنان تا امروز موفق به فتح جام حذفی نشده بودیم و رسیدن به این دستاورد برای همه ما خوشحال کننده است. امیدواریم در ادامه فصل عناوین قهرمانی دیگری نیز در راه باشد و خواهیم دید که در هفته‌های پیش رو چه اتفاقی رخ خواهد داد.

همه بازیکنان قطعا بخشی از کل این فصل و موفقیت هستند. زدن پنالتی قهرمانی توسط سیمیکاس خوشحال کننده بود، زیرا او به‌شدت تلاش می‌کند و شایسته زدن این ضربه بود. تنها مسئله پیش روی او این است که یکی از بهترین مدافعان چپ جهان را در مقابل خود می‌بیند، اما این نیز نشانه خوبی برای یک تیم بزرگ محسوب می‌شود. ما به هم نیاز داریم تا یکدیگر را به سمت جلو سوق دهیم."

دیدگاه‌ها