کد خبر : 1824667 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:28 | 10.6K بازدید | 5 دیدگاه

تونی کروس:

تقصیر بایرن نیست که بوندس‌لیگا تک‌قطبی شده

تونی کروس معتقد است تیم‌های آلمانی قادر به استفاده از لغزش‌های بایرن نیستند.

تقصیر بایرن نیست که بوندس‌لیگا تک‌قطبی شده

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس تابستان 2014 باشگاه بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کرد. ملی‌پوش سابق مونیخی‌ها که اکنون در پایتخت اسپانیا توپ می‌زند، معتقد است که بخشی از دلیل عملکرد خوب باواریایی‌ها و سلطه آن‌ها بر بوندس‌لیگا به ضعف سایر تیم‌های آلمان مربوط است.
 

1709391

 

کروس در این‌رابطه گفت:« رقابت در فوتبال آلمان باید منسجم‌تر شود. تیم‌هایی مانند دورتموند یا لایپزیش می‌توانند در برخی مقاطع عملکرد خوبی داشته باشند؛ اما آن‌ها در طول یک فصل ثبات کافی را ندارند. این موضوع فقط به پول مربوط نمی‌شود. دورتموند معمولا در مقابل تیم‌های ضعیف‌تر امتیاز می‌گیرد. در دو سه سال اخیر، بایرن مونیخ همیشه لغزش‌هایی داشته اما هیچ تیمی از آن استفاده نکرده است. بنابراین نمی‌توان فقط بایرن مونیخ را مقصر دانست.»

1711931

 

تونی کروس ادامه داد:« بایرن مونیخ فصل جاری بار دیگر عملکرد فوق‌العاده‌ای به خصوص از نظر ذهنی نشان داد. جای تعجب نیست که آن‌ها بهترین تیم آلمان هستند؛ اما خواستن و اهمیت دادن به‌عنوان قهرمانی لیگ چیز خاصی است. توماس مولر یازده بار برنده آن شده است. او می‌توانست بعد از قهرمانی هشتم، نهم یا دهم، دل‌زده و اشباع شود؛ اما من این‌طور حس می‌کنم که او هر سال از قهرمانی لذت می‌برد.»

دیدگاه‌ها