کد خبر : 1824676 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 19:10 | 23K بازدید | 7 دیدگاه

لوا نه، ستاره لایپزیش بازیکن فصل بوندس‌لیگا شد

کریستوفر انکونکو ستاره فرانسوی لایپزیش ‌بازیکن فصل بوندس‌لیگا شد.

لوا نه، ستاره لایپزیش بازیکن فصل بوندس‌لیگا شد

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری 9 دیدار همزمان به پایان رسید. مسابقاتی که همچون فصول گذشته در هفته‌های پایانی هیجان زیادی را در بالای جدول خود تجربه نکرد چرا که بایرن مونیخ قهرمانی زودهنگام خود را با پیروزی چند هفته قبل برابر دورتموند قطعی کرده بود. 

اگرچه بایرن مونیخ نهایتاً موفق شد با اقتدار و برای دهمین بار پیاپی فاتح بوندس‌لیگا شود اما ستاره خط حمله لایپزیش به‌عنوان بازیکن فصل این رقابت‌ها انتخاب شد.‌ کریستوفر انکونکو، ستاره فرانسوی لایپزیش، عملکرد خیره کننده‌ای در این فصل بوندس‌لیگا ارائه داد و با شایستگی کامل این عنوان را از آن خود کرد.

انکونکو در این فصل 34 بازی در بوندس‌لیگا برای لایپزیش انجام داد و آمار فوق العاده 20 گل زده و 15 پاس گل را از خود به ثبت رساند؛ عملکردی که باعث شد این بازیکن بالاتر از ستاره‌های حاضر در بوندس‌لیگا از جمله رابرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند به‌عنوان بازیکن فصل مسابقات انتخاب شود.

1713963

هنوز دو فصل دیگر تا پایان قرارداد کریستوفر انکونکو با لایپزیش باقی مانده اما عملکرد فوق‌العاده این بازیکن باعث شده که اخیراً شایعات زیادی در رابطه با آینده او مطرح شود اما به نظر می‌رسد که باشگاه آلمانی قصد دارد هر طور که شده حداقل برای فصل آینده ستاره فرانسوی را در ترکیب خود حفظ کند.

دیدگاه‌ها