کد خبر : 1824678 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:51 | 2.3K بازدید | 1 دیدگاه

کسب مدال جهانی بزرگسالان هدف کشتی‌گیران جوان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: روح و هدف کشتی گیران جوان باید آنقدر بزرگ باشد که به جای فکر کردن به مدال طلای جوانان جهان، برای رسیدن به مدال طلای بزرگسالان خیز بردارند.

کسب مدال جهانی بزرگسالان هدف کشتی‌گیران جوان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، محسن کاوه سرمربی تیم ملی جوانان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی درباره سومین مرحله اردوی این تیم که از ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید هادی کمپ تیم‌های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شده است، گفت: سومین اردوی تیم ملی جوانان در حال برگزاری است و تمرین مشترکی هم با تیم بزرگسالان داشتیم که به بالا بردن تجربه ملی‌پوشان جوان کمک زیادی کرد.

کاوه با اشاره به آخرین تورنمنت جوانان، اظهار داشت: هفته گذشته تورنمنت شهید هاشمی نژاد در رده جوانان در بهشهر برگزار شد و چند نفر از کشتی گیران مستعد و خوب را شناسایی کردیم. البته در تورنمنت بهشهر، ۱۰ نفر از نفرات برتر قهرمان کشوری جوانان که اسفند ماه سال گذشته در تربیت حیدریه برگزار شد، حضور نداشتند و به آنها استراحت دادیم.

کاوه درباره هدفگذاری صورت گرفته در تیم جوانان هم تاکید کرد: هدف ما در کوتاه مدت، آماده کردن تیم برای مسابقات آسیایی و جهانی جوانان است اما هدف اصلی‌مان این است که بچه‌های جوان و مستعد را به تیم بزرگسالان منتقل کنیم.

وی در ادامه به ملی پوشان جوان، تاکید کرد: باید این بچه‌ها آنقدر روح و هدف‌شان بزرگ باشد که به جای تلاش برای کسب مدال طلا جهانی جوانان، برای رسیدن به طلای بزرگسالان جهان تلاش کنند.

دیدگاه‌ها