کد خبر : 1824702 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 21:42 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

شمس آذر قزوین 0 ملوان بندرانزلی 0

لیگ یک / توقف غیرمنتظره ملوان در قزوین

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیداری خارج از خانه مقابل شمس آذر قزوین متوقف شد.

لیگ یک / توقف غیرمنتظره ملوان در قزوین

به گزارش "ورزش سه" ملوان بندرانزلی که با 61 امتیاز تا پیش از هفته سی‌ام لیگ یک، صدر جدول رقابت‌ها را در اختیار داشت، امشب در قزوین به مصاف تیم شمس آذر رفت؛ ملوانی‌ها به دنبال برداشتن گامی بلند به سوی لیگ برتر بودند و در مقابل تلاش شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر، بهبود وضعیت‌شان در میانه‌های جدول رده‌بندی بود.

در نیمه اول مطابق انتظار توپ و میدان در اختیار ملوانی‌ها بود اما خط دفاعی شمس آذر نمایش بی‌نقصی را از خود به اجرا گذاشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

شاگردان مازیار زارع در نیمه دوم هم به حملات خود ادامه دادند که درخشش رسول حسینی سنگربان شمس آذر و روز خوب خط دفاعی این تیم قزوینی مانع از به گل رسیدن ملوانی‌ها شد؛ اخراج میثم شاه‌مکوندزاده هافبک باتجربه شمس آذر در اواسط نیمه دوم کار را برای شاگردان دقیقی دشوارتر کرد اما آن‌ها با 10 بازیکن و یک یار کمتر نسبت به حریف خود توانستند در مقابل حملات ملوان به ایستادگی‌شان ادامه بدهند تا به یک امتیاز ارزشمند خانگی دست پیدا کنند.

با توجه به پیروزی مس کرمان در بازی همزمان، ملوان بندرانزلی مجدداً صدر جدول را از دست داد و با 62 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مس، در جایگاه دوم قرار گرفت؛ شمس آذر قزوین هم با 38 امتیاز یک پله در جدول سقوط کرد و در رتبه یازدهم ایستاد.

دیدگاه‌ها