کد خبر : 1824722 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 23:40 | 98.7K بازدید | 20 دیدگاه

برنابئو آماده خداحافظی با سه ستاره رئال مادرید

گرت بیل، مارسلو و ایسکو جمعه شب آخرین بازی خود در سانتیاگو برنابئو را برای رئال مادرید انجام خواهند داد.

برنابئو آماده خداحافظی با سه ستاره رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل ویژه‌ای را پشت سر می‌گذارد. آنها چند هفته پیش با غلبه بر اسپانیول قهرمانی زودهنگام خود در رقابت‌های لالیگا را جشن گرفتند. لوس بلانکوس همچنین در دیدارهای حذفی لیگ قهرمانان اروپا سه صعود دراماتیک را برابر تیم‌های پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی تجربه کرد تا در آستانه کسب چهاردهمین قهرمانی خود در چمپیونزلیگ قرار بگیرد.

رئال مادرید جمعه شب در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بتیس خواهد بود. این یک دیدار تلخ برای سه ستاره این تیم خواهد بود. در حقیقت گرت بیل، مارسلو و ایسکو سه بازیکن لوس بلانکوس محسوب می‌شوند که جمعه شب آخرین بازی خود برای رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی این تیم انجام خواهند داد و قطعاً هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو آنها را تشویق خواهند کرد. البته در مورد گرت بیل این اطمینان وجود ندارد چرا که هواداران رئال دل خوشی از این ستاره ولزی ندارند.

1714005

مارسلو که اخیراً به پر‌افتخار‌ترین بازیکن تاریخ رئال‌مادرید تبدیل شد برای ماندن در این تیم هم ابراز علاقه کرد اما این باشگاه برنامه‌ای برای تمدید با ستاره برزیلی ندارد. گرت بیل نیز بعد از چند فصل دریافت حقوق نجومی از رئال بالاخره از این تیم جدا می‌شود. همچنین ستاره اسپانیایی رئال یعنی ایسکو هم که در دوران زین الدین زیدان نقش مهمی در این تیم ایفا می‌کرد، بعد از یکی دو فصل نیمکت‌نشینی در رئال بالاخره در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود.

1714007

دیدگاه‌ها