کد خبر : 1824728 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 01:30 | 16.7K بازدید | 10 دیدگاه

نیوکاسل ۲-۰ آرسنال: پایان رویای چمپیونزلیگ؟

آرسنال در دیداری خارج از خانه مقابل نیوکاسل با نتیجه ۲-۰ مقابل نیوکاسل شکست خورد.

نیوکاسل ۲-۰ آرسنال: پایان رویای چمپیونزلیگ؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ با تاتنهام رقابت دارند، برای اینکه در هفته پایانی دست بالا را داشته باشند، به پیروزی در دیدار امشب نیاز داشتند اما با شکست ۲-۰ در خانه نیوکاسل، اکنون برای رسیدن به لیگ قهرمانان باید منتظر معجزه باشند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 8، چیزی نمانده بود که روی اشتباه رمزدیل، کالوم ویلسون صاحب موقعیت شود اما مهاجم نیوکاسل نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در ادامه بازیکنان آرسنال توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما حملات آنها به موقعیت خاصی منجر نمی شد. در دقیقه 24 بود که ساکا روی یک حرکت انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او را دوبراوکا مهار کرد.

1714033

پس از این بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 36، سنت ماکسیمین بعد از عبور از تومیاسو، می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او را رمزدیل با یک واکنش خوب دفع کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند اما این نیوکاسل بود که در دقیقه 55 به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال جوئلینتون به دهانه دروازه را پیش از کالوم ویلسون، بن وایت به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

1714034

بعد از این گل آرسنالی ها پیش کشیدند اما در دقیقه 63 چیزی نمانده بود که نیوکاسل به گل دوم برسد ولی ضربه والی کالوم ویلسون از بالای دروازه رمزدیل به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 72، همه چیز برای گل دوم نیوکاسل فراهم بود ولی این بار کالوم ویلسون نتوانست از موقعیت خوبی که آلمیرون برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و ضربه اش بعد از برخورد به بن وایت به بیرون رفت.
در دقایق پایانی آرسنالی ها برای رسیدن به گل تساوی پیش کشیدند اما این نیوکاسل بود که در دقیقه 85 به گل دوم رسید. روی پاس در عمق دن برن بود که کالوم ویلسون صاحب موقعیت شد ولی رمزدیل زودتر خود را به توپ رساند و آن را دفع کرد ولی گیمارش توانست توپ برگشتی را با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کند و تلاش سدریک هم برای دفع توپ ثمری نداشت.

1714035

آرسنالی ها در دقایق پایانی به دنبال جبران گل های خورده بودند اما چیزی نمانده بود که در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده گل سوم را دریافت کنند ولی در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 2-0 نیوکاسل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها