کد خبر : 1824739 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:38 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: این بازی متعلق به دیبالا و کیه‌لینی بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از دو بازیکن قدیمی تیمش که در آستانه ترک این تیم هستند تمجید کرد.

آلگری: این بازی متعلق به دیبالا و کیه‌لینی بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ ایتالیا به مصاف لاتزیو رفت و با نتیجه 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
نتیجه این بازی تاثیری روی سرنوشت بیانکونری در این فصل نداشت، چرا که آنها حضورشان در لیگ قهرمانان را قطعی کرده بودند اما آخرین بازی خانگی آنها با توجه به خداحافظی دو بازیکن سرشناس و قدیمی این باشگاه، شبی عجیب و تماشایی را رقم زد. 
آلگری پس از پایان بازی درباره خداحافظی جورجو کیه‌لینی از یووه گفت:« ما شبی درخشان و پر از احساسات را پشت سر گذاشتیم، شبی که متعلق به پائولو دیبالا و کیه‌لینی بود. کیه‌لینی از نظر اشتیاق و عشقش به این کار چیزهای بسیاری به ایتالیا، اروپا و دنیا یاد داد. من فکر می‌کنم همه در آکادمی‌ها باید ویدیوهای او را تماشا کنند تا نحوه دفاع کردن را یاد بگیرند. او از نظر شخصی چیزهای بسیاری به من یاد داد و وقتی به یووه آمدم به من کمک کرد.»

 

1681947


این مربی ایتالیایی همچنین درباره پائولو دیبالا اظهار داشت:« دیبالا هفت سال در یوونتوس بازیکن مهمی بود. وقتی من آمدم او بچه بود و من حس می‌کنم که به بزرگ شدنش کمک کردم. او جایگاهش را به دست آورد و هواداران امشب آنطور که شایسته این بازیکن بود از او تقدیر کردند.»
او در پاسخ به این سوال که آیا آرامش کیه‌لینی و اشک‌های دیبالا نشان از احساسات متفاوت این دو بازیکن داشت گفت:« مسئله آمادگی یا عدم آمادگی برای جدایی نیست. مسئله فقط احساسات است. شاید کیه‌لینی هم وقتی به خانه رفت گریه کرده باشد اما پائولو نتوانست جلوی اشکش را بگیرد. تماشای آنها من را هم احساساتی کرد.»
سرمربی یوونتوس درباره شرایط این بازی و تساوی در دقایق آخر اظهار داشت:« ما در آستانه پیروزی بودیم، بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما این اتفاقات رخ می‌دهد و این نشانگر فصلی بود که ما سپری کردیم. حالا نیاز داریم بار دیگر به مسیر پیروزی برگردیم.»

دیدگاه‌ها