کد خبر : 1824742 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:20 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

مصدومیت عجیب مهاجم نیوکاسل؛ دندان ویلسون افتاد! (عکس)

کالوم ویلسون، مهاجم نیوکاسل، شب گذشته مصدومیت عجیبی را برابر آرسنال تجربه کرد.

مصدومیت عجیب مهاجم نیوکاسل؛ دندان ویلسون افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیوکاسل شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
در اواسط نیمه اول بود که تصاویری مربوط به مصدومیت ویلسون منتشر شد که پزشکان در حال انجام درمان روی دهان او بودند و مشخص شد که دندان جلویی این بازیکن بر اثر ضربه از جا درآمده و افتاده است. 

 

1714061


این اتفاق در حالی رخ داد که نحوه مصدومیت او و برخوردی که باعث شد دندان جلویی این بازیکن لق شود از سوی دوربین‌های تلویزیونی ضبط نشده و به تصویر درنیامد. 

در حالی که به نظر می‌رسد این مصدومیت ممکن است باعث ترک زمین از سوی ویلیسون شود اما او تصمیم گرفت که مشکلش را به صورت موقت با قرار دادن دستمال مخصوص در دهانش حل کرده و بار دیگر برای کمک به تیمش به زمین برگردد. 

 

1714062


تصاویری که از سوی برخی از رسانه‌ها از این صحنه منتشر شد توجه فوتبال‌دوستان را جلب کرد و واکنش‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. 
یکی از آنها نوشت:«کالوم ویلسون پس از ماه‌ها برای اولین بار در ترکیب اصلی نیوکاسل قرار گرفت و دندانش از جا کنده شد. این بازیکن واقعا بدشانس است.»
این بازیکن در ماه دسامبر از ناحیه ماهیچه ران مصدوم شده و از آن زمان نتوانسته بود تیمش را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند اما بالاخره هفته گذشته در دیدار برابر سیتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد تا در هفته‌های آخر به تیمش کمک کند.

دیدگاه‌ها